Kongsikan Entri Kami

Thursday 26 April 2012

Review #2 : Promosi Upgrade Streamyx & Unifi Percuma Selama 3 Bulan



Korang rasa streamyx @ unifi korang slow? Jangan risau.. Kini TM memperkenalkan promosi Super Speed Me!! Korang dapat nikmati kelajuan baru internet di rumah korang dengan percuma untuk 3 bulan pertama!! Berminat tak? 

Jom baca details dari website anjung streamyx nih. 

Bagi menghargai para pelanggan, pihak TM telah melancarkan promosi baru mereka iaitu Super Speed Me bersempena dengan ulangtahun ke-2 UniFi dilancarkan. Promosi ini adalah khas bagi pelanggan yang ingin menaiktaraf (upgrade) pakej jalur lebar mereka ke kelajuan yang lebih tinggi sama ada Streamyx ke Streamyx, Streamyx ke UniFi ataupun UniFi ke UniFi. Pelanggan akan menikmati penjimatan selama 3 bulan pertama selepas pakej mereka di upgrade. Untuk 3 bulan pertama pelanggan hanya perlu membayar bil bulanan pada harga pakej lama (pakej sebelum upgrade). Bulan keempat dan seterusnya barulah pelanggan dikenakan bayaran harga pakej baru.
Sebagai contoh seorang pelanggan sedang melanggan pakej Streamyx pada harga RM110 sebulan. Pelanggan ini ingin upgrade ke pakej unifi VIP5 yang dikenakan bayaran sebanyak RM149 sebulan. Dengan promosi Super Speed Me, pelanggan tersebut hanya perlu membayar pada harga pakej lama iaitu RM110 selama 3 bulan pertama selepas upgrade. Pelanggan hanya mula membayar pada harga pakej baru pada bulan keempat dan seterusnya. Berbaloi bukan?

Di bawah merupakan jadual ringkas mengenai pakej-pakej yang terlibat dengan promosi ini:


Apa korang tunggu lagi? Bila lagi nak try upgrade speed internet korang kan?? Dapatla download movie, tv series, lagu banyak2 dengan speed yang laju dan stabil. 

Memang dah banyak link download yang dah takleh pakai sejak SOPA. Tapi korang boleh je download guna Mediafire.. free je kot..

Jom upgrade beb.. Nak tau lebih lanjut? Boleh pegi dekat link website kat bawah ni. Boleh isi borang untuk upgrade secara ONLINE. Senang kan? Tak payah pegi dekat TM pun takpe..







10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wah...nak tukar ni...

Rieda said... Best Blogger Tips

Mediafire skrg nih dah banyk delete fail...

F.A.Jefferson said... Best Blogger Tips

Dah tukar tadi tapi kena refresh banyak kali page barulah dapat view -..-

fauzi said... Best Blogger Tips

aku dah pkai unifi

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku gune hp je opera mini free main main main main main

Anonymous said... Best Blogger Tips

theporatebay, torrentz kan ade. tu dua pon dah terlebih2 cukup dah,

Anonymous said... Best Blogger Tips

sayang sekali unifi masi belum ada kat sabah. kalau ada terus sa upgrade unifi

Anonymous said... Best Blogger Tips

betulx3 SABAH x ada UNIFI apa barang jalur lebar terhebat begini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

nohorommm
aku gna wifi free ja..
ta yah baya tiap2 bln

Anonymous said... Best Blogger Tips

Malaysia paling mahal rate utk high speed broadband...negara miskin mcm indonesia pun broadband murah...utk data plan hp...kt indon 11Gb baru rm15 sebulan...kt mesia 1Gb pon dh baham rm38 sebulan...makan kangkung la jwbnya..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...