Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 26 April 2012

Horror : Siapa Yang Melepak Tepi Kolam Tu? (9 Gambar)

Siapa yang sedang melepak tepi kolam tu? 
 


















p/s : Perghhhhh

Sumber : Here







19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aik..xde org komen ke??
>liL_princesS<

Anonymous said... Best Blogger Tips

Seram..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahhahhaha
1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Takowtnya .

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni ikan jenahak kan2?

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh btl ank monyet ni myt mnusia ngn ikn pun x knal..the hell fucking shit!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

binatang apa makan dia 2....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Baju kuning...suhardi ke??hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

cuba teka...laki ke pmpn tu?

Anonymous said... Best Blogger Tips

buaya kowt..atau orang tu mati lemas kew n terdampat kat situ dlm mse yg lame sbb tu jadi cmtu kowt..aku rasalah ..

kat the hell ko ni bodoh laa kesian ikan dgn manusia pun tak tahu nk beza..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pandai thehell cari pablisiti..haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

discusting unbelievable

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nampak palsu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ish korg nih.. si thehell tu mmg bodoh.. mna ade beruk pegi skolah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam ikan duyong kt tpi sungei..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nahorommm...
ny beruk pnya kja la ny..
dya sher ngn buaya darat

Anonymous said... Best Blogger Tips

ngutik arghhh:(

Anonymous said... Best Blogger Tips

nape isi dia hilang?? nape bkn kulit dia dulu????

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku rase dye dah kena makan dengan buaya.. lepas 3-4 minggu..cuba tengok.. mayat tinggal tulang.. dah reput..bau busuk lagi... dan kalau bleh jgn melepak tepi sungai..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...