Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 12 December 2011

Cool : Bilik Kebal Yang Menyimpan Rahsia Coca-Cola (5 Gambar)


Ini ialah bilik kebal baru yang akan menyimpan rahsia Coca-Cola. Coca-Cola telah memindahkan rahsia utama tentang Coca-Cola dari tempat asalnya sejak 1925 iaitu di SunTrust Bank di Atlanta, Georgia. Rahsia itu akan dipindahkan ke Coca-Cola Museum di Atlanta. Rahsia yang tersimpan  itu tidak pernah dilihat atau ditunjukkan kepada sesiapa sejak 1886. 








Sumber : Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

peerggghh...pintu tebal cam vavi!! giler tol..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alahai nak rahsia rahsia bagai, haa mesti ada apa apa dlm air coke tu kan. like, babi, air kencing, arak, eee dah dah korang jgn beli air coke dah lps ni ;3

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh betul komen atas ni... mungkin coke tu ade air yasin je. hehe. buah kurma ker... kalau memang ade babi.. PATOT LA COKE TU SEDAP DIMINUM. hahahaha

Gadis Biasa said... Best Blogger Tips

macam cte spongebob plak...simpan rhsia craby patty

minoari89 said... Best Blogger Tips

bahaya untuk kesihatan...bleh menghakis tulang kita..jgn amalkan..

mimiey said... Best Blogger Tips

mcm2 jak la,

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

komen ats nh lg xley blah...stupid

Anonymous said... Best Blogger Tips

komen kt atas ni lg xley blah...STUPID. hahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg ade arak pown laa...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...