Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 8 December 2013

Serius : [Video] Makhluk Asing Tinggi Berwarna Kelabu Dikesan Dalam Sebuah Hutan Di Bulgaria



Sudah pasti ia hanyalah sebuah gambar tunggal, dan ya, mereka mungkin tidak pernah perasan akan kelibat makhluk asing itu sehinggalah apabila mereka telah melihat dan meneliti gambar tersebut. Walaubagaimana pun, sebelum gambar tersebut diambil, sudah terdapat pelbagai laporan yang dibuat mengenai kelibat imej misteri itu. 

Sebagai contoh dalam kejadian di Voronezh, Rusia pada 27 September 1989, beberapa orang kanak-kanak melihat kelibat makhluk asing yang berketinggian 9 kaki tinggi dengan sebuah robot pengiring jalan bersama. Bahkan di Taiwan pada Disember 2012, seorang pegawai polis di kawasan gunung tanpa sebarang pokok telah melihat makhluk asing dengan ketinggian sama seperti dalam gambar ini. Apa yang boleh dikatakan, kewujudan makhluk asing ini adalah benar dan ia masih berada diluar sana.

Menurut pihak ADGUK News, sekumpulan pendaki muda telah menegaskan yang mereka telah berjaya menangkap gambar makhluk asing tinggi berwarna kelabu di dalam sebuah hutan tebal di berhampiran Plovdiv, Bulgaria.

Kumpulan itu mula mendaki di Yundola, iaitu sebuah kawasan padang rumbut yang besar antara pergunungan Rila dan Rhodoppe, apabila mereka terserempak dengan makhluk misteri ini. Salah seorang dari mereka telah berjaya merakam imej makhluk asing ini.


Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

.

Anonymous said... Best Blogger Tips

org melayu mudah kena tipu! gambar kabus pun dia pecaya!
cam bangang!

-Nuck Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku peliklah alien ni, kapal angkasa canggih, tapi pakaian takde, muka pulak macam tak menunjukkan yang diorang lebih maju dari manusia. Aku rasa yg orang nampak ni cuma binatang peliharaan alien je ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tongong anon atas ni!
ada pulak binatang alien?
kecik2 dulu cikgu kau bg mkn taik kambing kat kantin sekolah ke lahanat?

-Albert Enstein

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jom Terjah : PERBEZAAN ROSMAH MANSOR DAN MARIA OZAWA

Presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu said... Best Blogger Tips

Sebenarnya lembaga itu adalah seekor kacukan anjing dan cina. Maka, terjadilah spesis "Cinjing". Harap Mak lu. Terima Kasih.

-Yang Mulia Presiden KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak nuck la 2. Mlm2 melcur kt dlm htan kt kuala slangor.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hantu galah???? mari pakai galah jolok dia...!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Omputih bodoh.ni antu galah bodoh!!

abdul ghofar mohd fazrin said... Best Blogger Tips

Bila nk buat video available bila bukak pakai ipad/phones??

Anonymous said... Best Blogger Tips

This is not fake you moron! You people like to post ghost videos in youtube. FAKE??? Same happen to me but in my situation it's an alien!!
You've got to believe me!

-Stephen Hannard

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

I think Stephen Hannard has a seizure disorder as well as Crazy stupid infinite

Anonymous said... Best Blogger Tips

Stephen Hannard is tiga suku fucking fellow!
u go fuck that alien u madafukka!

-Stephen Pig

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wujud ke mahkluk2 mcm nie?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...