Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 8 December 2013

Serius : Gambar Terkini Transgender Tercantik Dunia, Nong Poy Dari Thailand (12 Gambar)

Gambar Terkini Transgender Tercantik Dunia, Nong Poy Dari Thailand.
Ramai mesti dah kenal dengan Nong Poy iaitu seorang transgender yang cantik dari Thailand. Dia mendapat nama selepas mengikut beberapa siri ujibakat rancangan realiti. Kini dia adalah seorang model yang begitu terkenal di antarabangsa kerana kecantikkannya. Mari kita lihat sendiri gambar terkiniya pada tahun 2013.
p/s: lelaki ingat dia adalah lelaki juga...:-P

Latar belakang : Nong Poy atau nama sebenarnya adalah Saknarin Matnyuaporn telah membuat pembedahan pada usia 17 tahun dan sejak itu dia telah giat dalam dunia model serta lakonan. Pada tahun 2004, dia telah dinobatkan sebagai Miss Tiffany Thailand iaitu pertandingan ratu cantik untuk transgender. Kini usianya telah mencecah 27 dan dia adalah seorang selebriti yang begitu disanjung di Thailand.

37 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

rosmah lagi cantik..nuck juan bodoh..

Anon said... Best Blogger Tips

Lancau lah!!

Anon KING LANCAU said... Best Blogger Tips

Weii mana dh lancau natang ni??

Anonymous said... Best Blogger Tips

h






































































































































































e
















































































kbye-anon padu

Anonymous said... Best Blogger Tips

w



























































































































o








































































































































i






















































































scroll lagi























































































































thank you


























































anon padu

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon




































































































































































































































































padu






































































































































































































































































































































































































hebat























































































































































;)





















































































semua pergi mati <3





































































































































bye lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

belajar abc jom rakan2





































































































































































































a

































































































































































































































b


















































































































c



































































































































































d





















































































e























































f
























































































































dah hafal ?kalau dah mari kita cuba lagi

































































a
























































































b

























































































































c








































































































































































d













































































































































































e



















































































f





































































































































g






























yeah <3 pandai anak2,minum susu getah ni ;) -anon padu



























































































































hebat awesome























































































































Anonymous said... Best Blogger Tips

h






































































































































































































































































































































































































































































a

















































































































































































































































































































































































































































i



























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































-anon padu












































































































































































































































































































































awesome





















































































































































hebat bergaya








































































































































































































































































































Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

aku x tau lah makhluk jenis ape kat atas ni???nk kata bodoh kunk marah pulak...tpi tersngt teserlah kebodohan mereka yg dpt beta katakan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nuck Juan babi!
kau sibuk buat apa?
abah kau lahanat!

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

org di atas ni adalah seekor babi kacukan tenuk dimana bapanya seekor babi manakala ibunya seekor tenuk....



Terima kasih

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nuck kempunan kote myamar. Puii ari2. Tadah bontot kt jaln doraisamy

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

anon 15:29 adalah sepupu kpd anon 15:22...



Terima kasih

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon2 suke troll korg syok sdri sbb org pn da mlas layan kbodohan ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

nuck juan adalah seorang anti konek melayu,dia peminat tegar konek myammar tahap 14 melintang jalurnya semua negeri dalam myammar kegemaran tanpa rasa hasad dengki yang kemarahan canon adalah laksanakan seperti jurus bola ais batu tahap -14 celcius ultras malaysia kegemaran panda kucing kemurungan pensel patah buku sekolah kbsr sangat tepat padat padu seperti anon padu handsome kacak bergaya ;) kesudahannya adalah parah seperti pensel kemek di hujung tanduk kuda bengkok kakinya,begitulah ceritanya pantun yang diperkenalan pada zaman titah raja2 melayu 1800 dahulu kala jengking :) -anon padu

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

inilah salah 1 faktor kemunduran bangsa melayu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bngsa nuck juan sngt mundur n murung. Ini adalah dsbkan sjenis kuman bontot dknali sbgai tetibos kacibok yg myerang fungsi otak dmana ble kuman ni myerang ,otak gagal brfungsi automatik jd bengap atau dungu mlampau. Kuman bntot tsbar kerana berak x cebok, lap pkai tisu, tisu 2 judga dgunakn lap muka. Nuck juan 5taun mgidap tetibos ni .dlm msa yg sama kpala lutot mgambl alih fungsi otak.

-prof madya isma cotti

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

kalau aku bangsa yg anjing kat atas ni ckpkan tu, maknanya die pun sme la mengidap penyakit tetibus....



Terima Kasih

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sape la bngsa ngn nuck juan ni. Haha.bngsa anjng . Jd nuck juan ngn anjing sbngsa. Ptla berak xbsuh. Mst xpkai tisu dh jilt bntot sndri. Ko ni cm bodo nuck juan. Bngsa anjng.haha

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

mknenya anon atas ni bangsa babi...anjing ngan babi mne same2...hahaha..babi tu babi la jugak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mlampau nuckjuan. Bngsa babi pun nk mgaku bngsa dia. Gle tamak...jap bngsa anjng jap bngsa babi. Nuck juan bangsa babi jns hutan ke jnis pink yg bgolek tas taik sndri.haha. Apala juan ni plhla bntng len.babi gak dplhnya

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

kalau dh babi tu babi gak la kan...ye la babi mne fhm makna comment....Mak Anon 17:56 ni dulu pernah berjimak dgn babi, sbb tu la ank babi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pittttt pigggg yeha yeha yeha nuck juan pigggggg pigggggg piggyyyy hahaha. G lancap kote abh ko smpai berbuehhh nuck juan .haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

nuck juan babi lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jom Terjah : PERBEZAAN ROSMAH MANSOR DAN MARIA OZAWA

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bezanya tiada pbezaan kcuali mak ko. Pantat mak ko dh tlalu lobos berbndng maria ozawa

Presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu said... Best Blogger Tips

Anuwar Gaytua al-Juburit Abdul Liwat pernah menawarkan bontot beliau kerana ingin menjadi presiden KoTe. Tetapi saya menolak. Seperti yang dijangka, Anuwar dan kawan2nya akan mengadakan protes besar2an kerana marah tidak diberi peluang untuk menjadi presiden. Pergi Mampus Peliwat! Untuk menjadi presiden KoTe, syarat terpenting mestilah hensem, badan berketak, kote panjang 19 inci, bertaqwa dan beriman. Semua syarat ini perlua ada pada setiap ahli KoTe. Harap Mak lu. Terima Kasih.

-Presiden KoTe

#cintailahpresidenkotekita

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni ker bakal PM baru ganti Yingluck??????????????

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nuck juan sangup jilat kpala kote presdnt kote untk smate2 nk jd org bwhan presdnt kote sbgai pncuci rebn aym serama mlik presdnt.

Presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu said... Best Blogger Tips

Nak jadi pencuci reban saya mestilah penuhi satu syarat ini; mestilah memiliki sekurang2nya 3 biji kereta lamborghini. Kalau tiada, sila pergi mati.

-Presiden KoTe.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti Anon 12:37 dah jilat kepala takok presiden kote...



Backup Nuck Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni penjilat bontot Nuck Juan
nama dia Fuck Juan

-Poksu Kocak

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha..ape da

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cantik giler siot baru nak FAP FAP FAP kene tarik air mani masuk balik hahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?
Sudahkah anda berselawat ke atas Nabi DuboR ?

Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips

sudahkah anda kena penerajang aku di muka???

Anonymous said... Best Blogger Tips

kaki kau sama pendek dgn kote kau?
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...