Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 9 December 2013

Serius : Apabila Ibu Penyu Mengajar Anak Penyu Untuk Berenang (3 Gambar)

Apabila Ibu Penyu Mengajar Anak Penyu Untuk Berenang.
Gambar ini diambil di Single Greek Park, Florida di mana kelihatan seekor anak penyu meniru gaya ibunya sebelum masuk ke dalam kolam di situ. 

26 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini bukan penyu lah... :p

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Macam fake jer. :)

Presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu said... Best Blogger Tips

Menurut kajian yang saya lakukan, jika penyu ini diletakkan di bawah teleskop, kita akan dapat melihat seekor tambi sedang bersorok di dalam lubang dubur penyu tersebut.

Anonymous said... Best Blogger Tips

legend!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ibu penyu kepala hotak..bodoh punya admin..penyu dengan kura2 pun x tau ker..dok dalam gua ker

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

beginilah cara mak Presiden KoTe mengajar anaknya...

Presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu said... Best Blogger Tips

Mak Nuck Juan selalu pancut bangla tengah malam. Ini diceritakan sendiri oleh Mak Nuck Juan. Otomatik Nuck Juan kacukan bangla. Puki abah Nuck Juan koyak sebab main terung. Harap Mak lu. Terima Kasih.

#akucintakote

Presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu said... Best Blogger Tips

Pagi tadi admin e-mel aku cakap Mak Nuck Juan seekor tambi. Jadi otomatik Nuck Juan seekor tambi+bangla = Tambla. Admin juga berpesan supaya jangan tenung gambar penyu tu lama2. Nanti terpancut.

Presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu said... Best Blogger Tips

k bye.

-Presiden KoTe

#koteforall

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo kau..
Makan najis..
Makin benci and Aku Baca komen mengarut kornag Nie..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nuck Juan sebenarnya mempunyai paras rupa yg tampan disamping tubuh yg sasa....beliau merupakan anak kpd pemilik Syarikat besar di bandar Kuantan....usianya juga masih muda iaitu 20 tahun....dgn ini tidak hairanlah beliau mnjadi perhatian ramai awek2 serta guru2 wanita di kampusnya...mungkin beliau tidak mengenali saya disini, tetapi saya amat mengenalinya...di kampus beliau adalah seorang yg cemerlang malangnya beliau mempunyai sifat yg bongkak serta suka berlagak...walaubagaimanapun beliau seorang baik hati...kenyataan ini diluahkan sendri oleh seorang rakannya baiknya....




Peminat Nuck Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peminat nuck juan ari2 tadah jubo untk Juan hayun mlm2. Juan gayboy mantap kt kuantan. Dsbkn kt cna bnjir. Juan cri mkn kt jaln doraisamy.

Anonymous said... Best Blogger Tips


.
.
.
Browse > Home > berita terkini > Kahwin Muda | Remaja Lelaki 15 Tahun Nikahi Gadis 16 Tahun Kahwin Muda | Remaja Lelaki 15 Tahun Nikahi Gadis 16 Tahun

Add caption

Kahwin Muda | Remaja Lelaki 15 Tahun Nikahi Gadis 16 Tahun | “Saya akan buktikan, mampu menjadi suami terbaik buat isteri, sekali gus ayah dalam keluarga kami yang bahagia, walaupun baru berusia 15 tahun.

“Restu keluarga dan sanak saudara menjadi kekuatan kepada saya, membuktikan bahawa usia bukan ukuran dalam menentukan kemampuan dan tanggungjawab menjadi suami,” kata Muhamad Haikal Farith Mohd Shah.

Beliau selamat dinikahkan dengan pasangannya, Nur Hazwani Mohd Kamal, 16, yang masih belajar dalam Tingkatan Empat, oleh Imam Masjid Teluk Kemang, Port Dickson, Rahim Jaafar, kelmarin.

Muhamad Haikal berkata, bapanya, Mohd Shah Abdul Aziz, 43, memohon kebenaran mahkamah bagi membolehkan dia bernikah dengan pasangannya kerana usia mereka yang masih muda.

Katanya, walaupun beliau muda setahun daripada isterinya, namun semangat dan tanggungjawab semakin membara dalam dirinya terutama selepas selamat dinikahkan bagi memastikan perkahwinan mereka bahagia.
Beliau tidak melihat kegagalan perkahwinan pasangan remaja yang berakhir kurang setahun, sebagai perkara yang menakutkan.





“Walaupun masih muda, saya berusaha menjadi suami terbaik dan memastikan rumah tangga didirikan kekal hingga ke akhir hayat. Memang ramai memandang sinis, tetapi kami akan berusaha membuktikan usia bukan jaminan kebahagiaan.

“Setakat ini keluarga dan adik beradik banyak memberi semangat. Usia muda bukan penghalang untuk jadi suami terbaik dan saya akan buktikan,” tegasnya ketika ditemui membawa pasangannya menziarahi rumah saudara mereka di sini, semalam.

Muhammad Haikal yang sudah tidak bersekolah sejak setahun lalu, membantu perniagaan bapanya yang juga seorang kontraktor binaan.

Mohd Shah berkata, walaupun sudah berkahwin, namun anak dan menantu akan tinggal bersama keluarganya, sementara menantunya akan terus bersekolah.

Bulan lalu, BH mendedahkan perkahwinan sepasang remaja berusia 19 dan 12 tahun, berakhir dengan perceraian seminggu sebelum ulang tahun pertama mereka.


Sumber: Berita Harian Online


P/S: Semoga perkahwinan ini kekal ssehingga akhir hayat. Isu kahwin muda sebenarnya bukan lah isu besar bagi akulah, kalau dah rasa mampu dan mengelakkan maksiat lebih baik kahwin. Kalau kita tengok budak2 zaman sekarang duk kapel bawak anak dara ke hulu hilir ada tu sampai melahirkan anak luar nikah tu lagi laa malu.


Zaman Mak Ayah kita pun kahwin awal jugak ok jer, pokok pangkalnya hendak mendirikan rumahtangga ilmu kena laa ada, Ilmu agama, kewangan semua kena ambil kira.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa la penyu ngn kura2 xreti beza, sapa yg ckp penyu tu mmg mangkuk

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org melayu konek kecik.sblm kawin pstikn korang mkn ubat dlu kasi konek korang besar

Dari isteri gersang

Anonymous said... Best Blogger Tips

konek abah kau besar mana babi?

-Fuck Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi Fauzi(Nuck Juan), x pyh menyamar la...kau ingat aku x kenal kau ker??



-Budak Kuantan

Anonymous said... Best Blogger Tips

La fauzi ke namenya. Name nk gempak pdhal pangai lahanat. Mcm mtk ludah kt muka.puuiih

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

Woi Anon 01:25, klau aku dpt kau, matila kau...kau jgn ingat aku x cari kau...

Anonymous said... Best Blogger Tips

penyu abah kau!!!!

shue liana said... Best Blogger Tips

comelnya....

Anonymous said... Best Blogger Tips

fauzi? kah3!
kepala bapak kau lahanat 18!

-ameba (real)

Anonymous said... Best Blogger Tips

penyu!!!!!!???
kah!! kah!!! kah!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nuck juan pnah tberak lam seluar msa 1st day msuk skolah mengah....nuck juan@fauzi arman.... ko ase2 ko ingat x sape aku.....haha

Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips

mestilah ingat...dulu kau adalah seekor babi peliharaan cina at sebelah umah aku...



Terima Kasih

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau tukar nama la fauzi! mcm babi je aku tgk!
nak muntah! harg tuih!

-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...