Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 9 December 2013

Serius : Model Yang Menawan Tetapi Dia Mempunyai Rahsia Yang Anda Tidak Tahu (10 Gambar)

Model Yang Menawan Tetapi Dia Mempunyai Rahsia Yang Anda Tidak Tahu.
Kelly Knox seorang model antarabengsa yang begitu menawan dan terkenal di seluruh dunia. Tetapi dia mempunyai satu rahsia iaitu dirinya adalah OKU di mana tangan kirinya cacat. Dia telah dilahirkan tanpanya tetapi ini tidak menghalangnya menjadi yang terbaik di dalam dunia pemodelan serta 'catwalk'. 

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar last tu terlebih make-up ler...
-anon punk-

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Org tangan kudung pun nak bergaya gak. OK lah tu, tak ada apa-apa masalah... :)

Presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu said... Best Blogger Tips

Seys..

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

cun giler....

Anonymous said... Best Blogger Tips

diharap OKU kita pn bekerjaya tggi cmni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nuck Juan pun model cacat gak.. org lain cacat takde tgn,,, dia cacat takde kote

-Presiden KoTe

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

Anon 22:49 adalah seekor bangla cacat tanpa kepala dan memiliki puki tetapi tidak memiliki kote..anjing ini juga tidak memiliki kedua2 belah kaki dan juga tangan kanan...secara otomatik dia sampah x hidup dan menyusahkan org ramai




Terima Kasih

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kuang ajar la korang ni..xreti hormat org ke??!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 01:57? kau sibuk watpe babi?
kimak kau kena gigit anai2 ke lahanat?

-Presiden KoTe Pendek

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haihh..jahat btul mulut ko ni..ckap baik2 la brader..komen jgn nk mencarut je..islam ke ko ni??

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00:46? kau cakap kat sapa tu?
kau pun keturunan babi jugak ke ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg kudung tetap cantik, cuma yg cukup sempurna tapi xde otak ckp bukan2 mcm cth di atas yg mencarut x tentu hala.
........................

A free to play strategy game in wich the profit can be transformed in REAL MONEY!

http://www.marketglory.com/strategygame/taophique

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak babi anon atas tak habis2 ajak main game!
pantek mak kau la cibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kurang "kasih-sayang agaknya"

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF : 17 GAMBAR BUDAK SMKA KANTOI BEROMEN! [18SX]

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat kepada puki mak engkau dan sodok dubor bapa engkau?
Sudahkah anda berselawat kepada puki mak engkau dan sodok dubor bapa engkau?
Sudahkah anda berselawat kepada puki mak engkau dan sodok dubor bapa engkau?
Sudahkah anda berselawat kepada puki mak engkau dan sodok dubor bapa engkau?
Sudahkah anda berselawat kepada puki mak engkau dan sodok dubor bapa engkau?
Sudahkah anda berselawat kepada puki mak engkau dan sodok dubor bapa engkau?
Sudahkah anda berselawat kepada puki mak engkau dan sodok dubor bapa engkau?Sudahkah anda berselawat kepada puki mak engkau dan sodok dubor bapa engkau?
Sudahkah anda berselawat kepada puki mak engkau dan sodok dubor bapa engkau?

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu berani jgn la guna anonymous...
kesian
mental illness

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni org gila akibat kna liwat bpk die ni..bukan jht tp gila..
telepas dr tg rambutan...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...