Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 31 May 2011

Makanan Tin yang sungguh lazat, PELIK dan UNIK!!

Kita biasa makan makanan tin sardin la, kari ayam, sambal udang dan banyak lagi..pernah tak makan burger dalam tin? muffin dalam tin dan banyak lagi makan segera yang lain? Mai tengok apa lagi makanan tin yang lain pada zaman sekarang.



gilerrrr seekor ayam pun bole masuk dalam makanan tin??????????????

sumber :www.weirdexistence.com

10 comments:

julmahalko said... Best Blogger Tips

wooooooooo

peep said... Best Blogger Tips

waha, buaye pon ade.. xleh tahan..

aipena said... Best Blogger Tips

fuhhh...biar betul!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak oi...ayam pun leh di tin kan...msti die punye isi x fress lagi.

whenshewasborn said... Best Blogger Tips

hahahahaha aku cam kelakar plak tgk mknn2 ni, ape daaa ayam buat camtu, tak busuk ke organ2 die tak buang lg, pengotoqqq

prazo said... Best Blogger Tips

@peep

msk thai green lg...:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

theeiiiiii !
blueewekk !

liya alia said... Best Blogger Tips

muntah !

yaya said... Best Blogger Tips

sungguh menjijik kan!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

eiiiii geli nye....mcm ni pnye mknn pn de ke?n de plak tu org nk mkn ek...mnusia,mnusia....ptutla mcm2 pnyakit kt dlm bdn mnusia skang...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...