Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 20 January 2014

Serius : Cuba Lihat Apabila Dua Ekor Tikus Dimasukkan Ke Dalam Sangkar Ular (2 Gambar)

Cuba Lihat Apabila Dua Ekor Tikus Dimasukkan Ke Dalam Sangkar Ular.
Seorang lelaki masukkan dua ekor tikus untuk menguji samada ular akan tikus atau tidak. Dan lihat sendiri apa yang berlaku selepas semalaman. 



17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

woahh..ini disebabkan tikus hitam dah dimakan dan ular tertidur kekenyangan. si putih plak lapar giler..so...
-mymy

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh tol mymy ni! ular memang dah lama mati la bahalol!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

inilah dia si jali2......lagu nya enak lagu nya enak merdu skali.....


abg keje.......shift malam

Anonymous said... Best Blogger Tips

lagu abah kau mcm cibai!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

fauzi juan la yg cibai cibai,,bhaahahahahaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

kurang hajar anon lahanat atas ni maki aku!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini dia si jali-jali
lagunya enak lagunya enak merdu sekali
capek sedikit tidak perduli sayang
asalkan tuan asalkan tuan senang di hati

palinglah enak si mangga udang
hei sayang disayang pohonnya tinggi pohonnya tinggi buahnya jarang
palinglah enak si orang bujang sayang
kemana pergi kemana pergi tiada yang m’larang

disana gunung disini gunung
hei sayang disayang ditengah tengah ditengah tengah kembang melati
disana bingung disini bingung sayang
samalah sama samalah sama menaruh hati

jalilah jali dari cikini sayang
jali-jali dari cikini jalilah jali sampai disini


abg keje.......shift malam

Anonymous said... Best Blogger Tips

kocik2 jago kobau.. bilo bosar den merantau..


#abg jose AJL

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://stayreward.com/index.php?share=35748

klik link dapat duit,.. hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

asyik2 mencarut,...asyik2 mencarut . bangga sgt kew tulis perkatian kesat mcm tu .. klu Nabi hidup zaman sekarang . tgok umat die perangai macamni .. menitis airmata Nabi .. harap jer dilahirkn islam tpi perangai jahil dari yg bukn islam . saya bukn kutuk just nasihat harap2 korg yg beragama islam dan yg baligh boleh komen yg baik2 .. malaikat ade kat sebelah kanan dan kiri korang tgh catit kebururukn kita ni hah ... insya Allah peringatan utk saya juga . ingat ibubapa sebelum mengomen .. :) sebab dari situ korang boleh hargai anugerah tuhan ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yup! perangai sekor2 mcm lahanat babi asik mencarut!
kimak korang la!

-irfan

Anonymous said... Best Blogger Tips

boom power..mmg berkesan untuk pakaian anda..

-abg jose

Anonymous said... Best Blogger Tips

boom power utk dubor ada tak?

-Abg Non Permatang Pauh

mangsa said... Best Blogger Tips

admin..please remove Name/url function..ada orang manatah..guna nama n link to google profile url saya tuk memaki..
saya bagi contoh mcmni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tembikai laici satu.. bungkus..ikat habis...


-abg ngantok

Anonymous said... Best Blogger Tips

copy paste link ni
http://stayreward.com/index.php? share=68800

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fauzi Juan sial macam babi macai BN.. cibai mak kau kurap berbau taik kena pantat dengan babi lahir kau sial Fauzi pukimak pondan Juan
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...