Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 20 January 2014

OMG : Saat Terakhir Gadis Terkena Sambaran Kilat Di Sao Paolo (4 Gambar)

Saat Terakhir Gadis Terkena Sambaran Kilat Di Sao Paolo.
Dalam keadaan cuaca yang tidak begitu elok, sekumpulan gadis ini masih lagib ermain di pantai Sao Paolo sehingga mereka terlihat secara langsung rakan mereka disambar kilat. 

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Si mangsa yang mendepa tangan tu sebenarnya menjerit memanggil rakannya yg sedang bermain agar keluar dari air. Beliau pula yang menemui ajal.
-mymy

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak nampak pun petir tu, macam api je

Miss Kay said... Best Blogger Tips

orang yang kene sambar petir mana boleh dipegang-pegang macam tu nampak sangat penipunya..ingat petir tu sikit2 punya voltan ke...biasanya petir kalau menyambar tu bukan pompuan tu sorang je yang kena...habis yang lain pun dia sapu sekali...

Natasha Binti Nordin said... Best Blogger Tips

tu mangsa lemas la . -.-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Natasha mai lemas dlm pelukan abg nak? :P

-Fauzi Juan

King Juan said... Best Blogger Tips

Anon 13:34 sememangnya macai

Anonymous said... Best Blogger Tips

macai kimak kau!

-Fauzi Juan The Real King!

Anonymous said... Best Blogger Tips

inilah dia si jali2......lagu nya enak lagu nya enak merdu skali.....


abg keje.......shift malam

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 08:27 - tak semua sempat diambil gambar brader...ingat kawan2 dia senantiasa menunggu untuk mengambil gambar petir ke?
anon 08:37 - betul la tu, tapi selepas arus dialirkan ke tubuh badan, ia mengalir ke bumi. tak tersimpan selama2nya dalam badan mayat tu. sebab itu boleh pegang. kalau tersimpan, sampai bila2 pun orang tak sanggup kebumikan mangsa petir. kang terkena arus. kehkehkeh...lawak la lu

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni simpan petir dlm btg kote dia aja! nama petir tu ialah pelir!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kocik2 jago kobau.. bilo bosar den merantau..


#abg jose AJL

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau kobau!

-irfan

Anonymous said... Best Blogger Tips

boom power.. mmg berkesan untuk pakaian anda..

-abg jose

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau boom!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

nasi goreng 1..kailan ikan masin...tapau..

-abg ngantok

awek seksi said... Best Blogger Tips

sapa suh buat maksiat kat sana

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://stayreward.com/index.php? share=68800
copy paste link ni klau nk duit

Anonymous said... Best Blogger Tips

pukimak sial Fauzi Juan pondan! dubor lobos!
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...