Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 20 January 2014

WTF : Pelakon Elizabeth Starr Dengan Payudara Yang Dikatakan Bakal Membunuhnya (10 Gambar)

Pelakon Elizabeth Starr Dengan Payudara Yang Dikatakan Bakal Membunuhnya.
Dia merupakan pelakon dalam industri filem orang dewasa telah membuat pembedahan plastik untuk membesarkan payudaranya. Dia percaya ini dapat menaikkan namanya tetapi kini sebaliknya yan berlaku. Dia dalam keadaan yang berjaga-jaga kerana didapati payudaranya itu bakal membunuhnya kerana jangkitan dan pembekuan darah kerana masalah pembedahan plastik. 



18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gomol2 sedap nie..arghh...nyum nyum..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tongong anon atas ni pecaya photoshop!
gi jamban layan sabun la babi!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam gampang jer

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau gampang!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

inilah dia si jali2......lagu nya enak lagu nya enak merdu skali.....


abg keje.......shift malam

Anonymous said... Best Blogger Tips

Atin plik lah da ka saiz tete cm tu??? Ssh nk cri tau

-atin

Anonymous said... Best Blogger Tips

butoh kau la atin!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

tete besr skit k pnggang aq 85 b skit dh pnggang erm up cikit kowt huhu

-atin

Anonymous said... Best Blogger Tips

palotak kau atin bangang!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kocik2 jago kobau.. bilo bosar den merantau..


#abg jose AJL

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sesungghnya aq x prlu ubh bgai kn Bab atin da sume yg puan da ( speacial for fauzi juan )

-atin

Anonymous said... Best Blogger Tips

Atin x pndai sngt wat ayt atin udax agie 16 years old for 2014

-atin

Anonymous said... Best Blogger Tips

atin abah kau!

-irfan

Anonymous said... Best Blogger Tips

boom power..berkesan untuk pakaian anda..

-abg jose

Anonymous said... Best Blogger Tips

boom power abah kau!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

teh tarik 1...kurang manis..ikat tepi..


-abg ngantok

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak hisap batang abg ngantok? aku pun nak nen-nen besar cam tu!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuh baru berbaloi jadi pondan.. macam aku nih susah2 kena sumbat tisu..

-Fauzi Juan Pondan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...