Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 25 December 2012

Cool : Koleksi Ribuan Senapang Air Yang Boleh Digunakan Dalam Running Man (10 Gambar)

Koleksi Ribuan Senapang Air Yang Boleh Digunakan Dalam Running Man.
Admin tak pasti korang tengok Running Man ke tak. Kalau tengok, entri ini menunjukkan ribuan senapang air yang boleh digunakan dalam Running Man. 

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yoo jae suk minat ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni kalo jmpe kat jae sook ni.. mau melompat die!!! hehe~

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin bengong ni bukan snapang air..
ni Nerf..buat la research dlu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin, ni Nurf la

emm said... Best Blogger Tips

Ape kene mengene air dgn nurf?duhhh =.="

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pon x pasti admin ni tgk running man ke x... nerf ngan pistol air pon x kenal...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni nerf la babi!!

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

hahaha!

PELIK:ACARA BOGEL BERBASIKAL!
LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
AMARAN:BERHATI-HATI KETIKA MENAIKI PENGANGKUTAN AWAM!

Anonymous said... Best Blogger Tips

AH!! lu sembang KUAT lahhh!!! admin pn xtgk runningman,lg mau crita ka? lu sembang xserupa bikin... dlm runningman tu bkn main beribu lg pistol air de pakai... crita mcm encik serba tahu..admin sengal ubi kayu... nerf ngn pistol air xdpt beza.. bodo punya orang!!! jadi kotak la lagi bagos!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Melayu bodoh!nak bangga tahu serba serbi.nerf ka air ka apa la yg mau d bangga sgt kalau kau tau itu nerf.biar la admin nak tulis apa pun.melayu kutuk melayu,yg bodohnya melayu la jugak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nerf, tapi ada jugak senapang air dalam tu, dicampuradukkan. tengok betul-betul.

Anonymous said... Best Blogger Tips

terlampau ramai cerdik pandai mengenai nerf di sini sampai mengutuk mencerca org lain yg tak berapa arif. baguslah, teruskan keegoan anda. :)

p/s: kalau org tak tahu, tegur dan beritahu. ni sampai ke sudah tak tahu apa itu nerf. maki berambu ja lebih.

-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

"KAMU SEMUA BANGGANG TAHAP BANGGANG!" FROM NERF WORKERS

Anonymous said... Best Blogger Tips

org sabah mmg bangang2..tu pasal x maju2.

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin nak pki bahsa mudah la...semua boleh paham apa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg cakap org sabah bangang tu,bapak dia lagi bangang sebab main ngan mak dia.maka keluarlah anak yg bangang seribu satu cara.oih bodoh.bangang mcm ku ni,layak duduk myanmar je la.pukimak anjing kau.butu bapa kau kulup.lupa sunat.kau pula ndada butu sebab kau dilahirkan khunsa.anjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing.anak keturunan babi kurus.nenek kau sama atok kau peneroka malang.sbb ada cucu serupa babi dlm hutan simpan.siaaaaaaaaaaaaaal!bapa kau taik judi.mak kau pelacur yg nda laku.kau anak haram.pukimak.ok.sekian terima kasih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Grasshopper huntint..... Hahahaha......

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam admin...
nie nerf... bukannya water gun...
slah info nie... hehe..

Anonymous said... Best Blogger Tips

maybe admin dah salah translate kot..nie "air" gun..senapang udara..bukan senapang air..takpe lar admin..kekadang terexcited sampai tersalah paham kan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...