Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 27 December 2012

WTF : Ratusan Lelaki Menghantar Sperma Mereka Dalam Botol Untuk Gadis Ini (3 Gambar)

Ratusan Lelaki Menghantar Sperma Mereka Dalam Botol Untuk Gadis Ini.
Seorang pelakon filem orang dewasa telah minta sumbangan sperma dari peminatnya untuk filem terbarunya. Sangat mengejutkan, ratusan lelaki telah membuat apa yang disuruh iaitu masukkan sperma dalam botol dan tulis nama mereka untuk Credit filem tersebut. 




19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

JIJIK.

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd

Noor Athirah said... Best Blogger Tips

erkkk. KOTOR -.-''

Mr. Fapson said... Best Blogger Tips

Jap...aku pun nak htr aku punya. Fap fap fap fap fap.....arghhhhh.....aaahhh lega...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yerk!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mr.Fapson, mtk alamat penghantaran..nk hantar jgk ni.fap fap fap... kabooommm!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti dia nak minum benda tu. JIjik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

yerk...selekeh nye

mr.fapson said... Best Blogger Tips

buto sape ciplak nama aku????sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sperma 2 ape erk??????

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang JIJIK dan KOTOR tu la jadinya KITA ini semua..tanpa JIJIK dan KOTOR tu takde hasilnye..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

air mani sebenarnya sangat suci, malah kalau kena kat pakaian pun masih boleh dibuat solat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau dia buka penutup botol tu semua, aku rasa semua akan pengsan dgn bau yg keluar.


-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

yoyo..jijik sangat!!x payah lah nak wat cam-2.cam x de keje je..opps..diorang mmg x de keje lah..keh-3

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahhhhhhhhhhh fak brani copy nama mr fapson

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

huh!

LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
AMARAN:BERHATI-HATI KETIKA MENAIKI PENGANGKUTAN AWAM!
TERHANGAT:Full Video Youtube Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu 7!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@iamAJIK tak mahu derma kew? tak baik membazir air mani pd budak sekolah

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku dah hantar tracking no ems 56876******

via pemburu pisang

Anonymous said... Best Blogger Tips

sora aoi...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...