Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 10 August 2012

Serius : Hantu Berbulu Berjaya Ditangkap Di Indonesia (Gambar)


Gambar hantu berbulu ini dikatakan di tangkap oleh seorang bomoh dari indonesia GDi Pasir Putih Situbondo, Jawa Timur kemudian di ikat di pokok di kawasan kampung mereka untuk tontonan umum.

p/s : Bukan dapat percaya sangat ni.. Propaganda semata-mata kot.. Macam patung pun ada.. Kalau ada video ok sket kot.. setakat gambar sekeping.. Nak caya boleh, taknak caya boleh jugak. sekadar berkongsi..

Sumber : here

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku first ke..alhamdulilah

Anonymous said... Best Blogger Tips

diatas adalah hantu berbulu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah2 org2 jer kot..cam kat sawah tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Antu ni 'bbulu' ngn bomoh tu kot..

Anonymous said... Best Blogger Tips

potong bulu tu...potong potong potong!!! (maaf tidak ditujukan pada johari pain)

Anonymous said... Best Blogger Tips

org indonesia mmg begini.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...