Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 23 July 2012

Pelik : Kemalangan Aneh, Toyota Vios Memanjat Tembok (5 Gambar)

Agak-Agak...Kereta Ni Nak Turun Tembok Atau Nak Panjat Tembok...?

Menurut info..Vios ni sebenarnya terbabas dan spin lalu melambung naik atas tembok tu...bukan turun dari atas bukit tu...atas bukit tu ladang sawit...kejadian berlaku di jalan nitar - mersing,johor...makcik baju hijau tu yg bawa vios ni...

Siapa yang tinggal di Felda Nitar 1 @ 2 boleh bagi pencerahan jika mengetahui kejadian ini...






p/s : Siap ada kaler lagi tu.. hehe.. 

Sumber : Here


22 comments:

azri johan said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

mengalahkan james bond JON..

ben xii said... Best Blogger Tips

rasa kalau kereta melambung tak lepas dari kubah batu tu memang arwah la makcik

Anonymous said... Best Blogger Tips

pencerahan pala otak hang..tau la cikgu

Azfariey said... Best Blogger Tips

belilah kereta vios..anda akan tersenyum selepas kemalangan ngeri...

babycomel said... Best Blogger Tips

hebat betul vios tu eh, 1st time tengok ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

serius tngh imagine cmner boleh smpai ternaik cmtu.. tp alhamdulillah lah slamat makcik tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

boleh melompat plak kereta ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

wooowww... pelik tol... keta terbang...

Ehsan TV Info said... Best Blogger Tips

dengan kuasa Allah, kalau tak melambung mmg remuk dah muka makcik tuh. subhanallah..

syirah_8920 said... Best Blogger Tips

panjang umur mak cik tu.... kalau bawah sikit je... hancur la kete tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

photoshop nih

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa bangang sgt ko nih..kalau satu gambar jer boleh la dikatakan photoshop..dah klu 2-3 gambar dari lain2 angle, photoshop kejadah apa...

guna otak tu sket bahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

agak2 viva leh survive x??

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan kubah bang/kak..tu gabion wall namanye..kubah mende...

Cik Tie@Akak said... Best Blogger Tips

Baca pengalaman akak di jalan maut terbabit..
http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2012/07/disebalik-tragedi-kereta-terbang-di.html

adaaku kisah kah??? said... Best Blogger Tips

tu keta vios " boleh modified ker" ? biar jadi keta back 2 the future....hahahha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bole blakon lagak ngeri la m.cik ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dasyhat nyer.lau mcm ni aku nk tukar jer la kete proton aku tu nnti..aku nk beli vios lak..lg baguih..kete proton ni mcm sial asik meragam jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pic last tu mmg terbaek!!caya lah admin..sungguh cerah pencerahan yg dibuat~haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

allah maha besar.. allahuakbar!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti kereta tu ada "turbo boost" macam dalam cete "knight rider"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...