Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 15 September 2011

OMG : Model Taiwan, Alicia Liu Xun-ai sebenarnya Lelaki (10 Photos)

Nama sebenar Alicia sebelum menjadi seorang perempuan adalah Zi-Hua. Dia mengaku telah menjalani pembedahan jantina ketika berusia 18 tahun. Semuanya terbongkar apabila gambarnya di dalam majalah sekolah disebarkan oleh rakan sekolah di mana Alicia di dalam kategori lelaki bukan perempuan. Gurunya yang ditemu ramah menyatakan pada mulanya mereka memang dah tahu sesuatu kelainan pada dirinya. Tetapi mereka tidak mengendahkannya sehingga dia mempunyai rambut panjang seperti perempuan dan mula guna tandas perempuan. Tetapi segalanya tidak menjadi masalah untuk kariernya apabila semua orang tidak kisah apa sekalian pun jantinanya kerana itu hidup dan pilihan dia. Ramai juga yang terkejut kerana tidak menyangka dia seorang lelaki kerana melihat dari wajah dan tubuhnya langsung tidak menunjukkan dia itu lelaki. Rasanya pembedahan ini berjaya.
Rupa semasa masih kanak-kanak
Rupa semasa di sekolah menengah
Rupa selepas pembedahan jantina

girlhowcar

21 comments:

Shaofie said... Best Blogger Tips

perghhhhhhhhhhhh!

FARHA (^_^) said... Best Blogger Tips

gilak ah ... x nmpak mcm laki lgsg....

Lia Lomi said... Best Blogger Tips

tau x perghhh..rupa kewanitaan sengsangat..

El Fateh said... Best Blogger Tips

hahahahahaha .... solid seH aku pun xmmpu wat mcm tu !! bhahahaha dunia oh dunia!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pompuan tulen pn x lawa cm dier

ucha said... Best Blogger Tips

gila lawa depa ni.. pakai krim apa tah kulit cantik lagu tu..

Sang Penghuni said... Best Blogger Tips

alamak...potong stim da

normala_ali said... Best Blogger Tips

fuhyooo.. siyus xde muka laki langsung..

Unknown said... Best Blogger Tips

mantop

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yeah...tapi hakikatnye die mmg lelaki...klu suare die cam ner plak ekk???

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku stress giler ..klu laki lagi lawa drpd pompuan

AdminStressGiler said... Best Blogger Tips

@Anonymous
korang nak dengar suara die eh? jap ah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu camni, laki pn laik laa.. hehhe

Mdm Biar Betul said... Best Blogger Tips

pergh!!!! gile cantik sawan!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cunnn siyottt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! giler ahh kalah elly tren ha!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak2!! elly tran ha takkan kalah!!!! hahahaa

but seriously... dia memang cantik

Anonymous said... Best Blogger Tips

WHATTTT THE...ARGHHHH..I NEARLY LIKE EMM..I M SO SO GAY...AGHHHH

Anonymous said... Best Blogger Tips

stress

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuyoooo!!! gila babi punya jantan! hahahaha....cun melecun. kalah pmpuan tulen. bukan zaman yg berubah, tp manusia yg semakin bodoh. manusia..manusia....

Unknown said... Best Blogger Tips

cntiknyeee

ikan bilis said... Best Blogger Tips

wat modal pn bleh..

kecak kecak kecak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...