Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 14 September 2011

Gosip : Pelakon "Tentang Bulan" Fatin Nur Afifah Bercinta dengan Pengkid? (7 Photos)

bila admin tengok pertama kali, memang tak sangka itu adalah perempuan, ingat memang lelaki. Baru-baru ini hangat diperkatakan kes pertindikan lidah, tetapi kini Fatin Nur Afifah yang merupakan salah seorang daripada lima pelakon utama filem Tentang Bulan dikatakan bercinta dengan pengkid (tomboi).Apa dah jadi dengan dunia ini?


mediamalaya

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam2 dunia artis ni...kebanyakan artis baru skrg xde didikan agama...

kalo cakap artis je, mesti kita terpikir xde didikan agama...sbbnye artis:

1) bersentuhan lelaki pompuan-haram
2) xpakai tudung - haram

ini belom masok bab2 yg mcm kt ats ni...

p/s: tgk Melodi raye ari2, pakaian ROzita Che Wan da mcm fesyen biarawati dah..n ckp pakai tudung sbb baru blk umrah..boleh ek cam2??..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mintak mintak pengkid tu mati cepat,boleh aku sumbat batang aku dlm mulut si fatin tu...heheheheh

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang lelaki nak jadi pompuan, yang pompuan nak jadi laki..

Anonymous said... Best Blogger Tips

si pengkid ni klu xsilap satu asrama ngn aku..mmg pade dlu mcmni...ingtkan dh berubah..makin teruk nmpknye...ermmm...yg betina ni pn mcm xde lelaki dalam dunia nii je....

Aifa Afiqah Sulaiman said... Best Blogger Tips

macam lelaki.. =.=

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka lawa2 simpan tok dara buatpe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Put !!
ƗƗɑƗƗɑ°◦=D ƗƗɑƗƗɑ°◦=))
Da dpt artis , setia laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kloo taa dloo stok pkaii boang tu time skola ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

waaa, hensem pengkid tuh~ hahahaah

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian kau put, tu la elok2 allah jadikan kau perempuan, kau gatal nk jadi jantan ! ape kes ?? n sampai bile kau nk mcm ni ?? 1 hari nanti kau mesti nk kawen jugak, nak ade anak!!! orang advise tu , bukan dengki. tapi orang sygkan kau! kalau ye pun kau minat budak kecik ni, cukupla stakat jadikan bstfriend ke, adik angkat ke. bukan gf kau! kau tu, if jadi perempuan aku rase, jauh lagi lawa dari budak ni. hentikan la tabiat kau ni, meluat kot aku tengok. dose mate je.

seliparbiru85@gmail.com said... Best Blogger Tips

o.0

Anonymous said... Best Blogger Tips

smoga sj mereka berdua ni trlintas d hati utk brubah ke arah yg lbih baik....

apelutengok said... Best Blogger Tips

korang ni memang heran aku tengok,yang laki ade yang nak sumbat batang a,pe a,kowg ni rasenye lebih teruk aku rase.koman2 budak tu takde a batang nk disumbat kt fatin tuh,takde kes buang anak...oops,aku menentang hubungan sejenis ek,tapi,bagi la komen yang elok ckit,daripade mencarut-carut,da dose mate,hitam hati...salam..

modiexy said... Best Blogger Tips

sepandai-pandai pengkid melompat, akhirnya datang haid jugak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...