Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 6 January 2014

WTF : Lagi Ibu Yang Kelihatan Kelihatan Muda Di Taiwan Pada Usia 41 Tahun (10 Gambar)

Lagi Ibu Yang Kelihatan Kelihatan Muda Di Taiwan Pada Usia 41 Tahun.
Ibu dari Taiwan ini telah muat naik gambarnya di laman sosial Taiwan dan kini gambarnya serta anaknya telah tersebar luas di negara itu. Ini kerana ibu ini yang berusi 41 tahun dikatakan kelihatan seperti pada usia 20-an. Dia dan anaknya yang berusia 14 tahun kelihatan seperti adik beradik. 


11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nampak sgt muka plastik....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tapi aku tengok muka dia cam 67 thn.

Dqie Danny said... Best Blogger Tips

mane admin tahu umur dia 41 tahun? ke ibu angkat..ibu tiri ke yang sah2 umur 20-an

sue said... Best Blogger Tips

Ni emak plastik kot..

9f271162-76c4-11e3-9c00-000bcdcb8a73 said... Best Blogger Tips

buat duit dengan theweeklypay x yah modal pun klik link utk keterangan lanjut
http://bit.ly/1hWRAS4

9f271162-76c4-11e3-9c00-000bcdcb8a73 said... Best Blogger Tips

http://www.theweeklypay.com/index.php?share=226096

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu memang gf dia la bangang!
-Fauzi Lahanat

Anonymous said... Best Blogger Tips

emak dah plastik .tak lama nanti anak dia pulak

Anonymous said... Best Blogger Tips

emak dia plastik lagi baik dpd emak kau getah tayar back-hoe!
-Raja Anon Utara

Anonymous said... Best Blogger Tips

incest.... :3

jamila alina said... Best Blogger Tips

macam couple pulak :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...