Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 5 January 2014

OMG : Resepsi Perkahwinan Di Restoran McDonald's Kini Menjadi Trend Sedunia (20 Gambar)

Resepsi Perkahwinan Di Restoran McDonald's Kini Menjadi Trend Sedunia.
Mari lihat antara resepsi perkahwinan seluruh dunia yang memilih restoran McD sebagai tempat perkahwinan mereka. 

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

i.i.i.i.i.i.i.i.i.i.i.i.i.i.

Anonymous said... Best Blogger Tips

eloklah, pastu semua diabetuus / sakit jantung

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tak cukup rare tu, sok aku kawen aku wat kat restoran barra sec 7..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak lagi rare kau kawin tayang buntot kat barra tu!
sure rare!
ajak mak kau tayang buntot sama!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa tah best barra tu, dhla mahal..
fauzi, ak cabar ko ckp dgn org yg ko xkenal dgn bahasa kesat ko tu, agak2 berani x? ke gagap?

Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips

Hye semua

Anonymous said... Best Blogger Tips

hye hya mcm pondan fauzi lahanat ni keje maki org!
kimak kau la!
-Raja Anon Utara

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fauzi Juan memang pondan.. tak caya? tanya dia sendiri.. RM30 full service
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak kau ameba kaki pondan!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuh

AnthraX said... Best Blogger Tips

haha, anusia, macam2 doh..

Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu ke -9 FULL

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://stayreward.com/index.php?share=35748

jom buat duit ckit2, lama2 jadi klcc,..
xsmpai 24jam, saya dh dpt 345usd... hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...