Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 26 December 2012

Serius : Ahli Tinju 15 Tahun Dari Vietnam Bakal Memikat Jutaan Lelaki (10 Gambar)

Ahli Tinju 15 Tahun Dari Vietnam Bakal Memikat Jutaan Lelaki.
Tran Thi Kim Ngan dari Vietnam yang kini baru berusi 15 tahun telah menjalankan latihan tinju secara professional sejak 9 tahun yang lepas. Dia juga dikatakan satu-satunya ahli tinju wanita yang paling cantik di Vietnam. Selain tinju, Tran juga pandai dalam menari, yoga dan berenang. Setakat ini, dia telah dinobatkan Miss Sports pada 2010 dan juga pernah mewakili negara dalam renang dan aerobik. Ramai lelaki di Vietnam begitu terpikat dengan Tran kerana....anda tengok sendiri gambar Tran di bawah ini. a

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuyooo

amirnawawi said... Best Blogger Tips

Perghhh! Aku pom nak nih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

gusti ngan aku sedap nih

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap...fap...fap..












































































































































































































































































fap.............
































































































































































































fap


























































































































































































































































fap.




































































































































































































































































































fap














































































































































yeahhhhhhhhhhararaaaaaahhhh..




















































































































pancut muka

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lepas makan pakcik Mimi pun ajak diaorang sambung projek sekolah tu sambil nak ajar macam mana nak pakai printer. Jadi sedang pakcik nya duduk bebudak ni pun berdiri kat sebelah dia sambil mendekatkan puting tetek diaorang kat muka pakciknya...Pakcik Mimi pun naik stim, sambil menaip dia menjeling kat tetek diaorang....kengkadang dia sengaja terkenakan muka dia kat tetek dia orang. Mimi dan Linda pun mula perasan yg Pakcik dia ni mula nak menggatal...tapi kerana geselan di tetek tadi sedap dia pun sengaja rapatkan lagi kat muka pakciknya tu....kerja pun dah siap tapi pakciknya sengaja login ke internet dan masuk kat XXX site...sambil bercerita macam mana nak surf internet tangan dia pun meraba ke peha Linda yang putih gebu. Linda diam tak kata apa. Lepas tu pakciknya pun meraba ANAK SEDARAnya sendiri, Mimi. Agak dah lama gitu, meleleh lah cecair stim bebudak 2 orang ni.

Pakcik nya pun teruskan projeknya pulak, lalu mendakap Linda dan menggigit puting tetek Linda yg sedang ranum dari luar T-Shirt nya. Mimi hanya perhatikan kelakuan pakciknya tu, Linda pejamkan matanya sambil mengetap bibirnya kerana melayan stim. Kemudian giliran Mimi pula teteknya dihisap. Tangan pakciknya terus meraba ke kemaluan dedua budak pompuan ni. Dua2 dah basah habis...lalu dia berenti kejap....sambil tunjuk kat diaorang macam mana orang main kat internet..."korang nak cuba buat cam ni tak?" tanya pakciknya. Tanpa berkata apa apa Linda pun meragkul leher Pakcik Mimi dan terus cium mulut. Oleh kerana tak tahan nak melayan stim, Mimi pun ikut macam mana dia nampak kat dalam internet tu, jilat telinga, jilat tetek sampai ke kepala butoh......

Pakciknya ajak mereka ke tempat tidur. Linda dan Mimi bergilir bercium, menjilat dan menghisap tubuh badan pakciknya atas tunjuk ajar pakciknya...mula mula Mimi menjilat batang pakciknya dari bawah sampai keatas sambil tu Linda menjilat lubang burit. Linda pun menghisap kepala butoh tu sampai terpancut air mani dengan banyaknya sampai terkena ke muka bebudak pompuan tu....."Nah ambik berkat, sesiapa yang terkena air ni kat muka mesti berseri dan tak keluar Jerawat punya, lepas tu korang jilat selebihnya...." Linda dan Mimi pun berjilat-jilatan satu sama lain dan merasakan air mani buat pertama kali.....mmmmmmmm sedap Uncle.....mmmmmmmm sedapnya....sssss ahhhhhh....kata diaorang. Selama ni memang mereka nak cuba benda ni tapi kat siapa? Nasib baik ada Uncle!

Lepas tu giliran diaorang pulak dihisap, djilat dan finger fuck sampai bebudak tu cum ntah berapa kali pun tak tahu tapi tempat tidur tu semua habis basah, bukan itu saja muka Pakciknya digeslkan kat nonok bebudak tu, lagi lagi bila terkena misai dan janggut yang baru nak tumbuh...oooooh sedap katanya.

T_Shirt Linda pun diselak, lau dia memasukkan butoh nya yang besar tu kat nonok yang kecil. Memang bukan saiz untuk budak pompuan yang masih mentah lagi...susah betul nak masukkan sebab terlalu besar. Mimi pun bagilah bantuan kat Pakciknya, dikuak kan nonok si Linda, lalu batang di masukkan perlah lahan. Linda menjerit sakit tapi sedap.....Linda di kayuh sampai tak terkata, manakala Mimi dan Pakciknya berciuman macam tak sabar minta dijolok. Giliran Mimi pula, Linda yang tolong menguakkan nonok dan jolok kan batang pakciknya. Dia orang dapat layanan yang sama dari pakciknya. Bermacam2 style mereka belajar dari pakciknya dan pakciknya pula bertukar tukar nonok! sampai naik bengkak nonok diaorang tu dia semburit bebudak tu.... klimaks macam nak gila dibuatnya... sedang Mimi diburit laju, pakciknya kata...I'm cuming girls get ready! Linda pun standby muka dia kat depan kepala butoh, Mimi pun pusingkan badannya tak sabar nak pekena air mani lagi...zrrrut zruutttt zrutttt...kali ini air mani pakciknya tambah banyak sebab telalu stim...tak cukup dengan itu diorang hisap konek pakciknya samapai kering....mmmmmpppphhhh puas mereka bertiga malam tu.

Sejak tu, diorang pun kerap ke rumah pakcik Mimi untuk buat Projek. Kengkadang Mimi rekomen kengkawan dia yang lain yang baru nak belajar pasal seks....ooooh

Anonymous said... Best Blogger Tips

cube ajak dia bertinju ngan sofia putih... haaaa sape menang... sofia putih dah takde telor.. so dia takyah takut jika diserang dibahagia bekas tapak telurnya itu... SOPIAH PUTIH.... KAU DIMANA??? APA?? tgh audition america's next top model???? wah!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo sapa yg pndai2 jrakkn komen ni. stresssss aku nk komen

mr.fapson said... Best Blogger Tips

wow i lke Vietnamese....
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

sangat cantik

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

arghhh haruslah fap fap fap peninju awek comel ni

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

awek sape?

hehehe!

ILMIAH:ADAKAH KITA SOLAT MENYEMBAH OBJEK?
LAWAK:NENEK TUA BERJOGET SAKAN!
PELIK:ACARA BOGEL BERBASIKAL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tinjulah abg syg.. abg rela! oh!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

buto hang penat aku scroll !

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape kebenda korang ni..cakap pakai hidung!!melalut-lalut jer..one more,sape yg sesuka hati jarakkan komen ni?!!jenuh aku nak tulis komen..cam x de kerje je..two more,pakcik mane ni yg dok melalut-lalut cite pasal "BENDA X SNONOH 2?!!GERSANG SANGAT KE?!!



-NENEK ROCK-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...