Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 25 December 2012

Cun : Noor Tagouri, Pembaca Berita Berhijab Pertama Di Amerika Syarikat (5 Gambar)


Noor Tagouri ialah seorang gadis Islam bertudung yang berasal dari Maryland USA. Remaja berusia 19 tahun ini mencatat sejarah apabila menjadi pembaca berita wanita muslimah pertama di stesen televisyen utama Amerika Syarikat. Beliau bertugas sebagai pembaca berita di ABC 7 News. Tahniah. Anda boleh follow beliau di Twitter @NTagouri ataupun Instagram





Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sukee..

FiZi@ZiFi said... Best Blogger Tips

alhamdulillah, amin. semakin terasa angin perubahan kepada Islam di U.S.A. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

nmpk rmbut lahh .. aduhh ttp biar penuhh

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

fesyen..

PELIK:ACARA BOGEL BERBASIKAL!
LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
AMARAN:BERHATI-HATI KETIKA MENAIKI PENGANGKUTAN AWAM!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 20:05,
kamu boleh fikir ke depan sikit tak.
faham tidak maksud perubahan. kamu ingat mereka di US tu lahir dalam kelompok masyarakat Islam yg kuat berpegang terhadap agama seperti family kamu (sangka baik) ke? Terus selubung tutup semua tanpa sebarang pandangan serong atau sinis dari masyarakat sekeliling.

-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

setuju dgn anon 08:37..perubahan haruslah perlahan2...apa lagi bg masyarakat US yg lahir dlm kelompok yg tdk kuat berpegang dgn Islam..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 20:05

kena paham yg keliling minah ni majoriti bukan islam, jd mmg bnyak pengaruh baratnya, so kira berysukur gak la sekurang2 nnya dia bertudung walopn nmpak rambut skit. Tp kalo minah cmtu aku tngk kt mesia, nak je aku hampuk. sbab sebaran agama islam kt mesia ni luas, kt tv banyak ceramah ustaz2, kt sekolah ada, kt masjid2 senang nak dpt, tp masih sngt lg nak ikut kebaratan. pastu skrang bnyk plak yg tabarruj. adoiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

siti nurhaliza yang sah lahir kat malaysia islam pulak tu ...pkai tudung nampak rambut..

-billy fecren

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntv 7? hhehehehe she's very good looking!

Anonymous said... Best Blogger Tips

malaysia boleh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak rambut sikit pun kecoh, bukan ko yg bakar rambut dia pon kt neraka nanti, silap2 ko kena bakar nanti

Mama HannahHakimHayfa said... Best Blogger Tips

Anon 11.01 atas ni knape?... salah kita sesama Islam tegur perkara yg baik2?... ni mesti anggap neraka tu panas mcm api lighter jer agak nyer....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hrmmm... keyboard warrior... reti komplen je...

-ninja3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...