Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 26 September 2012

WTF : Hanya Di Malaysia, Resit Kementerian Kesihatan (Gambar)

Cuba cari apakah yang pelik pada resit kat bawah ni.. Hanya berkongsi realiti sahaja.. tiada niat untuk mencarut yer.. Hehe..


p/s : Agak-agak kat klinik mana nih? haha.. 

Sumber : Email daripada Mohd Iznan Ibrahim

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha aku lah org pertama...

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAHAHAHHAHA..EPIC

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org pertama ??
So wat bodoh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

CIPAP

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
bodoh la kau

Anonymous said... Best Blogger Tips

huh..hebak mung..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha... CIP tu tak tau ape mane nye tapi klau AP tu Arahan Perbendaharaan tak silap yg libatkn kewangan... mmg kelako la

Anonymous said... Best Blogger Tips

i like CIPAP...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

me to like cipap

Anonymous said... Best Blogger Tips

ad servis baru ker kt sepital kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

la memang klw cek cipp dapat resit ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin gila sepppp

Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin gila cipap...hahahh

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergi la spital kerajaan, yg pesakit luar tu... mmg byar sengget jer.... dari dulu lagi... itu pon tatau ke.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan harga sengget tu yang admin nak highlight la anon kat atas.cuba tengok betol2

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku 09:53 bajet suci atau memang bodoh..kehkehkeh

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..belum baca habis dah judge org..khas utk ko "dont judge a receipt before u read it first"lol

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...