Kongsikan Entri Kami

Sunday 15 April 2012

Panas : Apex Sahkan Telah Putus Dengan Dahlia Teck


Ini mungkin satu khabar yang mengembirakan untuk golongan wanita negara ini apabila penjaga gol kebangsaan yang semakin panas, Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali sebagai Apex sah kembali solo.

Apex mengesahkan kepada majalah URTV dia sudah berpisah dengan Dahlia Teck.

“Saya dah tak ada awek. Saya sekarang sudah single. Dalam keadaan sekarang, saya nak tumpukan perhatian kepada kerjaya dan keluarga saya dulu. Malas nak bercerita tentang cinta yang sudah tidak berpanjangan,” katanya dalam majalah itu.

Apex bagaimanapun enggan menyatakan jika perpisahan dengan Dahlia Teck berpunca daripada pihak ketiga. Dia juga memilih untuk kekal single buat seketika...Hingga bila tu Pex?

“Apa sebenarnya tentang kami, cukuplah saya dan dia yang tahu. Tidak ada punca orang ketiga. Saya lebih senang bersendiri dulu kalau  nak memikirkan soal cinta,” katanya.

Apex pernah bertunang dengan Elia. Selain itu, antara nama yang pernah terkait dengan dirinya adalah Nora Danish dan Leuniey Natasha. Tidak ketinggalan juga nama Shida Harmi.

p/s : Fokus kerjaya la dulu apex.. 

Sumber : Here




16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

HU..1ST

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ade aku kisah??? Hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

sexy mcm bibik indon..bad taste apek ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade aku kisah jugak?

erk.


-wanita

fuck you asshole!!!! said... Best Blogger Tips

thehell kat atas tu muncul balik... suka fuck sangat lah tu.... dahlah comment yg jijik... wuakkkkkkk!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Better cari pasangan yang tidak popular..

Anonymous said... Best Blogger Tips

who cares...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yeah ... ada aku kisah !!!
hairan ... apalah yg dipandang pd apex tu? sebab dia pemain bola terkenal? tekenal sgt ke ? terkenal didunia bukan diakhirat !.. bodoh perempuan yg inginkan dia .. tengoklah perempuan macammana pilihan dia .. semuanya bertelanjang .. tak islamik langsung ! kita carilah org yg menuju keakhirat bukan bertunjangkan nafsu ... bosan baca kisah dia .....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon15:56 dengki ke??
hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

rase hottt je apek ni..asek2 tukar2 awek.. macamla hensem sgt.. tuih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

da dapat,ptus r pe lg..pasnih cri org laen lak apek..

Puan Ana said... Best Blogger Tips

sory to say..simpang 44 malaikat ngn org mcm si apek ni.xda ciri2 suami idaman dn soleh..

Puan Ana said... Best Blogger Tips

sory to say..simpang 44 malaikat ngn org mcm si apek ni.xda ciri2 suami idaman dn soleh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

To :Anonymous 16:21
dengki ?....... bini aku lebih cun dan berselera !

Hazel Erika said... Best Blogger Tips

bak kate pepatah...what u give,u get back laaa bro!

Anonymous said... Best Blogger Tips

jemu la citer beruk ni je ygn kuar, x habis2, prestasi pun dah menurun skrg..... mgalahkan artis pulak, baik kau jd artis je..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...