Kongsikan Entri Kami

Monday 13 February 2012

Sedih : [Video] Pemberita TV Menangis Kerana Berita Kekejaman di Syria

Pembaca berita televisyen ini tidak dapat menahan kesedihan apabila membacakan berita berkenaan seorang anak kecil, Muhammad Dhiya' yang ditembak oleh Rejim Bashar.
Ayah Muhammad Dhiya' menjerit-jerit supaya Rejim Bashar berhenti daripada menembak untuk menyelamatkan anaknya, namun permintaannya itu tidak dipedulikan hingga anaknya terbunuh dengan kejam.
Sama-samalah kita doakan semoga umat Islam di Syria diselamatkan dari kezaliman pemimpin dan pemerintahan yang zalim...



16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

raja anon...2nd lg...

are din said... Best Blogger Tips

SEDIH :( T.T ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

4th..babi babi babi babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

@thehellwiththeworldtoday--1st hyi gay...kah3...

Anonymous said... Best Blogger Tips

AKU GAY..ADA KU KESAH..

Anonymous said... Best Blogger Tips

blog ni dulu boleh saya kata bagus.hampir tiap hari saya melihatnya.disebbkan oleh pengunjung yg beri pendapat yg kadang kala membuka minda dn membuka hati.sy masih xfaham.apa post2 yg dhantar hanya hiburan semata2 tnpa kita melihat isi kandungannya.??
diatas panji2 Allah kita berlindung diatas kurniaanya..subhanalah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang patut nangis kot. pembaca berita manusia jgk. takpayah nak sadis sgt lah ye.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kejam...

Anonymous said... Best Blogger Tips

gunakan lahh blog atau media elektronik ini sbg alat untuk menambah ilmu. hayati setiap ape yg cuba disampaikan.bukanlah kluarkan kata2 kesat semata2 nak kan kedudukan pertama dlm memberi komen. maafkan saya kalo saya berkasar,cuma memberi pendapat. bkn mencari perpecahan.
peace ;)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Al-fatiha buat Mohd Dhiya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku suka komen anon 18:12...:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko blah la the hell..menyampah aku tengok komen2 ko kat sni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lawanye la org2 arab ni..ante berkenan la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Brite sedih, tapi bule palk ade yang komen mengejar '1st'. xde sivik tol..hormat la wei..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku br tau selama nie diorg dh merana gila kat sane..bape ribu msk penjara..yg kene bunuh lg,tp media xdedah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...