Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 15 February 2012

Info : Kenapa Islam Haramkan Seks Luar Tabie?


Kenapa Islam haramkan seks melalui dubur atau seks di luar tabie? Berikut ialah sebabnya.. Baca dan fahamkan.

Imam Syafie berkata dari Khuzaimah bin Thabit, "Seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah S.A.W tentang menggauli isteri dari belakang (dari arah dubur). Rasulullah S.A.W menjawab: "Itu halal". Apabila orang itu hendak pulang, Rasulullah S.A.W memanggilnya dan bertanya: "Apa yang kau tanyakan tadi? Pada lubang mana antara dua lubang? Pada lubang yang mana? Pada yang mana? Apakah dari belakang (tapi) farajnya? Itu memang halal, ataukah dari belakang duburnya? Maka itu tidak boleh (haram). Sesungguhnya Allah tidak malu terhadap kebenaran, janganlah menggauli wanita dari duburnya."

Menurut Ibnu Qayyim, larangan berjimak melalui dubur kerana:-

1. Tempat terjadinya janin pada rahim dan bukannya dubur, iaitu tempat najis.

2. Isteri tidak dapat haknya menikmati jimak sepenuhnya.

3. Dubur diciptakan oleh Allah bukan untuk disetubuhi.

4. Air mani tidak dapat keluar sepenuhnya.

5. Ia menyakitkan wanita kerana jauh daripada tabiat semula jadi.

6. Mendatangkan fobia kepada pasangan.

7. Merosakkan jiwa kecuali bertaubat.

8. Wajah tidak berseri.

9. Mewarisi kehinaan dan kerendahan diri.

10. Menimbulkan kebencian.

p/s : bagi yang dah berkahwin, jangan sekali-kali cuba.. dan jangan jadi homoseksual.. Haram... 

 Sumber : Here

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

oooooooo

Anonymous said... Best Blogger Tips

ohhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

ramai je gay yg ensem jambu..just my 2cent

thehellwiththeworldtoday--1st said... Best Blogger Tips

1st..tak nak bontot

thehellwiththeworldtoday--1st said... Best Blogger Tips

aku gay tapi aku tak main bontot tau

Anonymous said... Best Blogger Tips

AGAMA LAIN PUN HARAMKAN JUGA....

Anonymous said... Best Blogger Tips

x sdap pon...hehhee

DOWNLOAD UNDERWORLD: AWAKENING (2012) DI SINI
DOWNLOAD PUSS IN BOOTS (2011) DI SINI
DOWNLOAD BUJANG TERLAJAK (2012) DI SINI

~ariFFin~ said... Best Blogger Tips

just now i know

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau boleh, sebarkan hadis yang ada perawi sahaja. contohnya kat hujung dia ada tulis (riwayat muslim). takut-takut kalau hadis yang kita sebarkan itu palsu.

“Barangsiapa yang berbohong dengan menggunakan namaku maka dia telah menempah tempat duduknya dalam neraka” [Diriwayatkan oleh al-Bukhari – no: 1291 dan Muslim – no: 4]

ben xii said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nk tmbh lg satu..lepas membontot siap blow kt asshole..ko akan tgok taik klua meleleh dr lubang najis..siap baunye skali..bkn aku gay..tp tgok kt tv..

ben xii said... Best Blogger Tips

aku benci gay walaupun mereka mempertahankan hak mereka . dan aku benci main ikut bontot . aku tak penah cuba. cakap je

Anonymous said... Best Blogger Tips

@anon 23:18. e2 klo org yg x pandai jaga kebersihan. tp apa2 pn sex luar tabie mang haram. org ckp "abg2 askar" suka sex mcm tu. sbb tu la pondan suka dgn "abg2 askar" tp x seme "abg2 askar" mcm tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

now to all ladies..don't force me to do that again..kihkihkih

Anonymous said... Best Blogger Tips

camana nak masuk pun aku x tau... apala.!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa yang tuhan tegah buat mestilah bersebab dan bukannya sebarang larangan. orang yang melaksana kerja-kerja ditegah ini maka dapat dilihat sinar nur diwajahnya tidak ada, mukanya tidak berseri dan sedikitpun tiada tanda rahmat diwajahnya. Nauzubillah. Ya allah, ampunlah mereka ini dan tunjukkanlah hidayah kepada mereka. amin.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anuar ibraahim suka wat seks luar tabie per... hak3

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau anjing UMNO kew??hahaahha

anak razak said... Best Blogger Tips

dia tu bkn anjing UMNO lar.. dia tu taik anjing UMNO..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mau sedap atau tidak srda kena tanya raja kunyet tu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...