Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 15 January 2012

OMG : [Video] Pelajar Perempuan 'Shuffle' Semasa di Sekolah


Pelajar Perempuan 'Shuffle' Semasa di Sekolah 
Budak sekolah rendah dah pandai shuffle, patut panggil mereka untuk MV LMFAO.

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hehehe comel la pulak..cube bayangkan budak tadika or yang lebih kecik..hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

siapalah ajar budak ni main suffle ni agaknya...kalau budak ni diajar baca quran kan bagus

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jelez nye la aku tgk!! Aku da besar pnjg ni pn xreti shuffle!

Mohamad Fitri said... Best Blogger Tips

yg teramat cute hehe
geram jee nengok dak2 kck2 ni shuffler

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak lg kot..teruk dh dunia ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

shuffle siap teck lagi tuu . terbaik lah

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAHA tak boleh blah la .

Anonymous said... Best Blogger Tips

Btw...sape lak amik video ni??

Anonymous said... Best Blogger Tips

dorang kate budaya buat shuffle ni dari yahudi , lgspun aku pon dengar gak dorang kata cara ni macam nk elak dari pijak api neraka jew .. hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuhh ,.. terbaek ~ X bleh blah lh ..!! HAHA !!

puteribonda said... Best Blogger Tips

aku wonder sape yg amek video nih

Yana said... Best Blogger Tips

ni sekOla ajar shufle ke ape...1 kelas pndai shufle...terer tul

Anonymous said... Best Blogger Tips

biler budak ni besar mesti segan biler tgk balik

Anonymous said... Best Blogger Tips

saboo jaa la tgk,,ehehhe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dah besar nanti menari kat kelab malam yerrr hhahahha

peace! said... Best Blogger Tips

klu korang perasan semua pakai stoking yg sama...kan...kan...
ape kah mksdnye tu... jeng3...

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha! terbaek !

Anonymous said... Best Blogger Tips

revolusi hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...