Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 20 July 2011

WTF : Lukisan Pelik yang Dihasilkan oleh Perempuan Jepun (10 Photos)

Entah apa yang perempuan Jepun ini lukis. Korang tengok dan jawab la sendiri. Kalau korang rasa lukisan ini 18sx kami minta maaf. Stress mereka memang tak mempunyai bakat dalam lukisan.

14 comments:

apeez said... Best Blogger Tips

erk... what the fish!

**::CIKNUURUL::** said... Best Blogger Tips

cm mongok je,.

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..masing2 pnya kut...ngeh2

whenshewasborn said... Best Blogger Tips

ni ape bangang minah2 ni =.=''

khuza hasan said... Best Blogger Tips

ngek ngok!

Magrib said... Best Blogger Tips

aku pernah interview architect, depa bagi kertas yang cuma ada gambar beberapa garisan. depa suruh aku sambung lukisan itu menjadi lukisan yang lain. langsung tak terfikir nk lukis bulu mcm depa nie buat...

Anonymous said... Best Blogger Tips

asal ttup muke plk ble snap pic? malu?

cik fyeza said... Best Blogger Tips

haha apadaaaa ..

Sano said... Best Blogger Tips

wah same cam muke diorang,
bleh tolong aku lukiskan tak hehehhe

Sano said... Best Blogger Tips

@whenshewasborn

haa otak kuning ler tu heheh

Anonymous said... Best Blogger Tips

chantek gamba pokok. pndi dorg lukis
*tga PK baik. ha3 :p

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuyoo..gmbaq bulu...wakakakak..:P

Anonymous said... Best Blogger Tips

dorang cuba try lukis cipap dorang kt atas tuh..memang berbeza2 rupa bntuk cipap dorang tuh..besalh cipap jepon..suke sngat simpn bulu..Stress!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni pantat bodoh aku pn reti lukis

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...