Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 26 February 2014

OMG : Air Terjun Buatan Manusia Dengan 10,000 Mangkuk Tandas Dan Sinki Di China (8 Gambar)

Air Terjun Buatan Manusia Dengan 10,000 Mangkuk Tandas Dan Sinki Di China.
Ini adalah salah satu kebanggaan di kawasan Guangdong setinggi 5 meter dan sepanjang 100 meter. 

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peeeeeerrrrrrtamaxxxxxxxxxxxxxx!!
-nicky ajis-

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Macam kotor jer...... barang terpakai kut? :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous ketiga

-rosmah al jiby-

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 3 ekor atas ni suka mkn dlm mangkuk tandas ni!
dasar mangkok ayun!

-Critiz

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm sial lah critiz nie..siap maki hamun orang melayu..ko ingat china tu xda buang anak ke?kat china bnyka lah bodoh siap dera bunuh anak lagi..ada haaa makan janin bayi pun ada...memang mulut mcm magkuk tandas kot...hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh anon atas ni tak baca surat kabar mulot mcm lahanat!
budak melayu la paling ramai buang anak + video lucah!
mak kau pon suka tgk vdo tu

-Critiz

Anonymous said... Best Blogger Tips

Klu setakat baca surat khbr yg ko tau dlm mlaysia je la bodoh..search kat geogle tu bodohhh...mak bapak pacik makcik nenak atok adik abag kakak ko suka suka tngok vdeo tu...tu lahir anak mcm kepala hotak mcm awak ni...memang sial critiz wakakakakakka

Anonymous said... Best Blogger Tips

Utusan malaysia ngn berita harian ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku baca harakah ada cerita mustapa ali
aku baca berita keadilana ada cerita anuwah berahi dgn chinadoll
abg non hebat!

-Critiz

YB Itan'th said... Best Blogger Tips

Korang, jom kite tengok camne omputih ni nak bagi income pasif, dok rumah klik link dbawah, xyah nak klua modal, cuma register dan korang dapat link korang sendri. Siap dia bagi bonus 25US$ lg, korang kalikanla dgn tukaran malaysia. Wow! Klu dapat lebih, kan lagi syok? :) http://tasks4job.com/?refer=1564

Anonymous said... Best Blogger Tips

income buntot abah kau!

-Critiz

amoi kg said... Best Blogger Tips

pengotor...eee...

Anonymous said... Best Blogger Tips

It's very trouble-free to find out any topic on web as compared to textbooks,
as I found this piece of writing at this web site.


Also visit my site: guess Kids Clothes

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...