Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 24 February 2014

WTF : Kilang Pengeluar Kondom China Hasilkan Kondom Ternipis Di Dunia (4 Gambar)

Kilang Pengeluar Kondom China Hasilkan Kondom Ternipis Di Dunia.
Pengeluar yang menjual lebih dari 200 juta kondom setiap tahun ini telah menghasilkan kondom yang ketebalannya hanya 0.036 milimeter. Ini adalah rekod terbaru di dunia. 

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Geng .. Kalo lu org komen bwh aku .. Lu org loserr ank buah nuobrahim

Anonymous said... Best Blogger Tips

tolong saya dapat 20sen.... klik link ni... :) http://bit.ly/MkQg01

Anwar Ibrahim said... Best Blogger Tips

Semua ni angkara UMNO-BN

Anonymous said... Best Blogger Tips

wah... best ni... sure rasa lagi sedap
kat mana nak beli?

-Anu Wah Brahi

Anonymous said... Best Blogger Tips

20Sen nk kecoh..
Hahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

20sen tu byk siut!
bulih main seround dgn mak kau!

-Critiz

Anonymous said... Best Blogger Tips

I like

Jibby

Anonymous said... Best Blogger Tips

Negara China yang hampir tidak ada mengeluarkan getah yg menciptameng/kaji membuat produk teknologi canggih dari getah seperti ini. Apa la nak jadi dengan malaysia ni..nama je antara pengeluar getah top 3 terbesar di dunia tp mampu setakat jual getah mentah je..tu pasal harga getah mentah bukan ditentukan Malaysia, Indonesia ke..tapi Jepun yang tentukan harga...pasal Jepun mencipta mcm-mcm produk berteknologi tinggi dari getah. Kita sbgai org Malaysia tak malu ke? Apa kata ahli2 sains, kimia, jurutera Malysia dll pasal ni? Ada beran?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau malu pi berambos duk Jepun sana la bongok!
kecik2 taknak mampos!
dah tua bangka jadi lahanat menyusahkan org!

-Critiz

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...