Kongsikan Entri Kami

Monday 29 July 2013

Serius : [Video] Pencuri Terperangkap Selama 10 Jam Di Dalam Corong Asap


Seorang lelaki dengan niat mencuri sebuah kedai pajak gadai di Arkansas terbantut niatnya selepas dia tersangkut di corong asap kedai itu selama 10 jam tanpa makanan dan air. Pasukan bomba terpaksa memotong corong asap itu untuk membawanya keluar.

Suspek Michael Wayne Case Jr ditemui terperangkap dalam serombong asap yang hanya berdiamter 10.5 inci (26.6cm) oleh pemilik kedai pajak gadai itu Ernest Raney. Walaupun dah tersepit di serombong selama 10 jam, Michael tetap ganas dan marah apabila ditemui “kantoi” oleh pemilik kedai berkenaan.

“Saya sangkakan binatang ataupun burung yang tersangkut dan saya naik ke atas dan memeriksa serombong itu. Tidak sangka saya menemui seorang lelaki yang merenung pada saya dari dalam serombong itu,” katanya.

“Saya bertanya, kenapa dia berada di dalam serombong dan apa motifnya menceroboh masuk kedai saya, dia terus bertindak ganas dan mengeluarkan kata-kata kesat pada saya,” katanya.

Menurut Ernest, jika suspek itu berjaya sampai ke bawah serombong itu pun, dia akan tersangkut kerana ia sudah pun ditutup bertahun lamanya.

Lelaki itu sebaik dibebaskan oleh anggota penyelamat bertindak ganas dan cuba melarikan diri tetapi berjaya diberkas meskipun berlaku pergelutan. Dia memberitahu polis, dia terjatuh ke dalam serombog itu ketika sedang bersiar-siar.


p/s : tu la.. sapa suruh..

Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st JDT mdjun

Anonymous said... Best Blogger Tips

weh pemberita tu selalu pegi gym ke

Anonymous said... Best Blogger Tips

gym abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah abah abah kau!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka pencurik tu mcm org klate la. abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas kecek molek sket.xde klate xde malaysia.xde TGNA xde islam kt malaysia ni.fuck u all klate haters!!

This Is Kota Bharu
Takbir

Anonymous said... Best Blogger Tips

kecek abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kawe sokong keyataan mu anon 01:03

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 01:03 dgn anon 11:17 ialah gay

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...