Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 29 July 2013

Info : Perodua Jaguh, Kereta Sedan Pertama Keluaran Perodua? (4 Gambar)


Sudah lama kita mendengar desas-desus mengenai kemungkinan pengeluaran sebuah model terbaharu dalam kategori sedan kompak dari Perodua, tetapi setakat ini pihak Perodua masih belum mengeluarkan kenyataan rasmi tentang kebenarannya. Adakah anda percaya bahawa Perodua benar-benar serius untuk melancarkan sebuah model sedan untuk pasaran Malaysia?

Terkini, berita yang agak menggemparkan namun masih belum dapat disahkan ialah Perodua akan melancarkan sebuah model sedan dalam tempoh terdekat ini, buktinya ialah ‘brochure’ model berkenaan telah pun bocor melalui laman blog Theophilus Chin. Nama model berkenaan iaitu Perodua Jaguh sememangnya agak unik, ia mengingatkan kita kepada sebuah motosikal ‘chopper’ tempatan keluaran Modenas.

Perodua Jaguh? Sukar dipercayai, tetapi mungkin ada kebenarannya. Melihat kepada gambar di atas, model yang dimaksudkan itu merupakan salinan daripada model Toyota Etios yang ketika ini sudah berada di beberapa pasaran negara luar seperti India. Jadi, adakah anda dapat menerima hakikat bahawa Perodua akan melancarkan sebuah model sedan kompak bernama Jaguh?



p/s : Lawa ker?

Sumber : Here

26 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

awesome

Anonymous said... Best Blogger Tips

x brapa cun la...klau tkar nma dya bru la lbih cun..x sesuai la keta guna nama jaguh..mcm pelik jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dpan lawa..blakang hodoh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya cadang guna nama UMNO ramai nak beli agaknya . ikikiki

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm vios je kan?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni kalau anwar nampak, habis ekzos kereta ni kena liwat.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hodoh sial bontot dia

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bontot not nice. Sama la mcn preve. Depan cantik. Bontot huduhsss.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haish..perodua nih rebadge je kejenya..lps tuh org mlysia ckp wah perodua bgus design asli xrebadge mcm proton tuh..padahal 2x5 je!!!dahla xasli ceitt!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

rebadge abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ore klate xmain keto2 malaysia.dtg kota bharu merc alphard sokmo.TGNA xnk pkai keto malaysia.malu xdok kualiti.sek2 klate sumo jumpo dihiway rayo ni.kawe wira merah WDP2311.bereehh

This Is Kota Bharu
Takbirr!

Anonymous said... Best Blogger Tips

klate byk aktiviti persundalan . abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Perodua ke Modenas?share nama jaguh...huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ceh, tukar bentuk lampu depan sikit je..

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Patutlah PROTON nak keluarkan kereta kompak nak lawan VIVA. Rupa-rupa nyer PERODUA nak keluarkan kereta sedan nak lawan SAGA FLX. :)

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

lawan abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini sume abahh kauuu!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

komen macam budak rempit baru belajar IT. bodo punya anak melayu. memalukan.

shue liena said... Best Blogger Tips

biarlah cra mcm mne pon.. idea dorang..

jack ham said... Best Blogger Tips

abah ko puihhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

nama.... Jaguh hahahahaha!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

budah rempit habah kau..

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam nama motor jer.....motor jaguh yg mcm sampah....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini kereta la bangang! bukan motor abah kau lahanat! abah kau lah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

guna PR ar baru cun..

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...