Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 29 July 2013

Serius : Letak Kereta Di Kawasan Yang Salah Memberi Padah (3 Gambar)

Letak Kereta Di Kawasan Yang Salah Memberi Padah.
Kini pemandu ini terpaksa tunggu sehingga pembinaan ini siap baru boleh keluarkan keretanya.

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st ABAH KAU! org johor bangang mkn taik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bek ko jgn puasa je la wei....sia2 je puasa pahala ko org len dpt.....kurg ksih syg dia ni.....mngkin mak bapak dia xpkai kondom time men2 dlu...tu trsilap lahir si giler ni....aku bkn org johor tp jgn la nk bg org mrah je....org jnis mcm ko ni mcm anjing yg melalak bila dlm sngkar tp lau lepas kt luar jd puppy plak

Arena-Motosikal said... Best Blogger Tips

http://arena-motosikal.blogspot.com/

Arena-Motosikal said... Best Blogger Tips

http://arena-motosikal.blogspot.com/

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 05:58 ni misti org pahang pergi jahanam lah ko koi tahi kucing berpisah tiada dgn ko ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantan ada Ulama terulung Tuan Guru Nik Aziz. Negeri korg ape ade? Pelacur bersepah ade lah. Fuck!!

This Is Kota Bharu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Penang lagi best..ada Lim Guan Eng!!
-Georgetown - UNESCO recognised!-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantan the greatest. Ade pasar siti khadijah. Huhu xsabar nak klik rayo jumpo sek2.jumpo di hiway angkak tange bohhh..
Takbirrrrr!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...