Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 9 May 2012

WTF : Gadis Ini Menayangkan Bulu Ketiak Yang Tidak Dicukur Selama 18 Bulan (4 Gambar)


Emer O'Toole, seorang gadis yang berasal dari Dublin telah menunjukkan ketiaknya yang tidak pernah dicukur di dalam satu rancangan temubual di televisyen. Menurut beliau, ketika berumur 14 tahun, dia mula mempersoal kenapa dia harus bercukur. Emily juga mengaku yang dia telah berhenti mencukur bulu di badannya sejak 18 bulan yang lalu.



p/s : I dun wanna live on this planet anymore...

Sumber : Here



15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak aihhhh

Lieyana Ahmad said... Best Blogger Tips

disgusting ouh !!

mMoOnN aAlLeEaA said... Best Blogger Tips

hahahaha.pengotor betul..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahhh ahhh gersang plak aku tgk muka admin... meh isap pelir aku meh

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

cantik nya..pegomen atas ni semua bajet cantik..makeup tebal..hati plastik..ingat taik sendiri bebau harum, perasan kacak..puihk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia sekarang habis semua benda nak tunjuk...tengok lah tak lama lagi yang bawah pun tunjuk jugakl....

Yuri said... Best Blogger Tips

wah..same la..i loike!!

BigFatMonkey said... Best Blogger Tips

heh.. aku bulu penuh satu badan xde ke yg nak jemput aku masuk dlm rancangan diorang aparaaa.. (aku menaip sambil korek bontot pastu cium fuuuuh aromaaa)..

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Haktuihhhhh.!!! Geli pulop aq tg0k..mcm bulu tiok Nyet Hell p0wn ad nie..tuihhhh.!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh level tahap petala langit ke 7... bwh punya bulu pubis lagi jijik!!! dah leh rebonding dah punya!! syial lahhh!! ptuhhhhhhhhhhhhhhiiikkk!! -aman

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu baru bulu ketiak tu.... lom bulu len lgi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu baru bulu ketiak, bulu cipap dia korang tak tengok lagi lebat, sampai tak nampak lubang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku kalo jumpa minah salleh ni.. mmg aku tarik segenggam bulu tiak dia!!! pastu sentap sampai tecabut kulit tiak dia!! mamposs!! -aman

Dad said... Best Blogger Tips

dafuq?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ketiak cewek harum deh!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...