Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 29 May 2012

OMG : Gaji Nazmi Faiz RM300,000 Sebulan?


JIKA Safee Sali menerima gaji bulanan berjumlah Rupiah 350 juta (RM118,000) sebulan, wonderkid Malaysia yang baru sahaja mengikat kontrak tiga tahun bersama kelab Portugal, Beira-Mar, Nazmi Faiz pula dikhabarkan bakal menerima gaji bulanan sebanyak RM 300,000.

Mencetus fenomena dalam bola sepak negara selepas terpilih sebagai pemain untuk kelab liga divisyen satu Portugal sehingga Jun 2015 nanti, gaji pemain tengah Harimau Muda itu kini menjadi topik perbualan hangat penyokong serta pemerhati bola sepak tempatan.

Meskipun khabar angin mengenai gaji yang bakal diterima oleh Nazmi masih belum dapat disahkan, namun, sekiranya benar, pemain muda yang bakal mencecah 18 tahun 16 Ogos nanti akan bergelar pemain termuda Malaysia berstatus jutawan selain Safee Sali.

Sementara itu, ejen Nazmi, Marco Guimaraes, mengakui jumlah gaji yang bakal ditawarkan kepada tonggak skuad bawah 22 tahun itu adalah sangat lumayan bagi seorang pemain muda dari Asia Tenggara, bagaimanapun beliau enggan mendedahkan jumlah sebenar yang akan diterima oleh anak buah Ong Kim Swee itu.

"Terpulang kepadanya (Nazmi) sama ada untuk mendedahkannya atau tidak, katanya.

Dalam perkembangan lain, akan mula menyertai latihan bersama Beira-Mar selepas pusingan kelayakan Piala AFC bawah 22 tahun yang akan bermula 21 Jun sehingga 4 Julai nanti, Nazmi akan turut ditemani pengendali Harimau Muda, Ong kim Swee.

Selain menguruskan soal kontrak dengan kelab tersebut, Kim Swee yang berada di sana selama seminggu akan turut membantu anak buahnya menyesuaikan diri sebagai pemain professional di kelab Eropah itu.

p/s : Walaupun rumours, tapi aku rasa gaji dia ni mmg mahal.. yela, kalau main dkt indonesia pun dah 100ribu lebih, takkan la main dkt Portugal makin sikit gaji.. pergh.. 

Sumber : Here



12 comments:

iS PoWeR said... Best Blogger Tips

rezeki dia..

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..

Anonymous said... Best Blogger Tips

CUBA LAGI ANON..

CikPuanMudaIrma said... Best Blogger Tips

hahahahahahaha..4th

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuyooo... xyah blaja pandai2, tp blaja main bola pandai2.... cerah maso dpan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st....dpat awek cun, bnyak duit pulak...pergh....

Kak Hafiza said... Best Blogger Tips

lepas ni peringatan yer...artis2 tu jangan nak menggedik2 kat nazmi.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuyooo, gaji Dato najib pun baru RM 82,000 sebulan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

cukai cukai cukai..nnt lembaga mesti cari budak ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

jadi pakwe i la kalo cmtu...
nazmi lebiu~~ mmuachh muachh
#i bukan materialistik aww,itu kperluan zaman skrg~~ hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAKU: bkn artis jerk....

Anonymous said... Best Blogger Tips

pas nie bkn mncri ramlee lg ar.. mncri nazmi plak.. hahahaha....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...