Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 2 June 2012

Serius : [Video] Lelaki 'Terapung' Atas Udara Di Pavilion, KL

Lelaki 'Terapung' Atas Udara Di Pavilion, KL.
Ini semua kerja Cyril Takayama seorang ahli sihir yang sangat terkenal di dunia dan juga sering kali videonya ditayang di Astro. Cuba tengok apa yang di buat pada mak cik di Pavilion. Mak Cik ini boleh terapung di atas udara.



15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak sngt nipu nye.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hoho

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st kah aku ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

cuba lagi ye..cyril magician dari japan

yg brebut 1st sengal2 belaka said... Best Blogger Tips

alaaaa... tgn kiri ade smpn dlm baju, yg nmpk mcm tgn 2 besi utk die bpaut.. kire stand la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haa ? Mcm mna dye nk berpaut dgn besi tu kalau tgn kiri dye dlm baju ? Logik sikit ar.. Dye mmg guna mamgik. Tapi magik dye guna ilmu setan .. Besar jin dye kat situ.... -,-

Unknown said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
makciktuadalahcyril said... Best Blogger Tips

@Anonymous

ni hanyalah magic trick dan fizik.antara cara dia buat, ada besi yang lalu dalam lengan baju mak cik tu. besi tu dapat menampung berat badan mak cik,dan terselindung semuanya dalam baju dia.

dan sudah-sudahlah libatkan jin, syaitan dan sihir dalam dunia kita. biarlah kita berharap pada Allah untuk selesaikan masalah kita dan ilmu. ;)

yg brebut 1st sengal2 belaka said... Best Blogger Tips

ko nie gile ape nk gune2 setan, trick je tu.. ade besi stand yg buat die bleh bpaut.. rjin tgok2 blog kne la rjin tgok2 youtube, bru mluas pmikiran ko.. skit2 setan, skit2 jin.. ma'hai la u.. satingkedegak?

Unknown said... Best Blogger Tips

Toksah nak jin setan bagai or magic. Ini adalah trick semata-mata. Utuk more info korang bleh tgk video neh...benda neh dah lama org puteh dok wat...haish. ---> http://www.youtube.com/watch?v=k-qq2KcUo40

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAKU: ape main jin2 nie...otak kolot btoi...trick la...ko tngok la cter cnth MAGIC BIGGEST SECRETS or GAG..zaman da brubah...dunia da maju...pedaaaa!!! anon 2149 kolot..uma tader astro ker???

saje mngapi2 kan...hahahahahaha... :D

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak cik tu pakai skirt la.. xde org skodeng ke dari bawah..

❤NOMIE NAOMIKO❤ said... Best Blogger Tips

kantoi

Anonymous said... Best Blogger Tips

x kisah la macam mane dia berpaut TAPI
macam mana dia naik tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

alaaa.. kat axn aku dh tengok cyril ni wat magic. tp best jugak die wat magik.. dia ade gak g kl.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...