Kongsikan Entri Kami

Wednesday 19 October 2011

Contest : 7 Sebab Kenapa Anda Perlu Undi Blog Aku Stress Giler


Blog Aku Stress Giler ini telah menyertai satu pertandingan "Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular" yang dianjurkan oleh blog ini 'Coretan Anuar. Kami dari Blog Aku Stress Giler berharap anda boleh mengundi untuk blog yang tidak seberapa ini. Kenapa? Kami akan memberi 7 sebab kenapa Blog ini patut menjadi Blog Pilihan Anda. 

1. Sebab Blog ASG sentiasa menyediakan entri-entri yang membuat anda stress setiap hari
2. Sebab Undian Untuk Blog ASG cuma mengambil masa 20 saat.
3. Sebab Anda tidak perlu mengeluarkan sesen pun untuk mengundi Blog ASG
4. Sebab Admin ASG tengah stress dengan Undian yang agak kurang sekarang ini
5. Sebab Blog ASG bekerja 24/7 tanpa cuti umum serta perayaan
6. Sebab ASG sediakan cerita dan gambar lawak di FanPage FB setiap hari
7. SebabASG akan pastikan 'Entri didahulukan, Pembaca Diutamakan"

Langkah-Langkah

1) pergi ke link pertandingan : 
2) Pergi ke kotak Ulasan/Comment, 
- TULIS NAMA serta BLOG atau guna EMEL GMAIL 
(peringatan : jgn guna 'Tanpa Nama' kerana undian anda akan ditolak) 
- dan masukkan yang bawah ini ke dalam kotak untuk UNDI :

Blog Pilihan Saya :
No pendaftaran - 416 

Terima Kasih Daun Keladi
Akustressgiler

4 comments:

FaEs8984 said... Best Blogger Tips

saya sokong blog ni, sya mula buka blog ni pabila sya type kat google, cara menghilangkan boring, pastu kuar blog ni, memng best giler entry nya semua ni, ari2 sya akan bca, banyak pengetahuan yg sya perolehi..... tahniah la....best giler

Shanburn said... Best Blogger Tips

Saya akan undi memandangkan hari2 sy akan check info br dlm blog ni...Memang stessgiler tapi bestttt...Gud luck guys....

LoVe4m3 said... Best Blogger Tips

done (~_^)V

Notown said... Best Blogger Tips

Sebab Ke-8!
Admin ASG akan follow balik blog voter!
Yeah..Hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...