Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 12 February 2014

WTF : Nenek 64 Tahun Dengan 286 Tatu Pada Seluruh Tubuhnya (9 Gambar)

Nenek 64 Tahun Dengan 286 Tatu Pada Seluruh Tubuhnya.
Sheila Jones yang berusia 64 tahun serta mempunyai 13 orang cucu ini mempunyai sebanyak 286 tatu pada tubuhnya. Dia baru mulai membuat semua tatu ini beberapa tahun yang lepas. 

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

no need account no..why not try it with me..http://www.theweeklypay.com/index.php?share=404743

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian nenek

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF : 16 GAMBAR STICKER KERETA 18SX PEMIMPIN MALAYSIA PALING CELAKA ABAD INI!





Dqie Danny said... Best Blogger Tips

all seeing eyes. illuminati

Anonymous said... Best Blogger Tips

nenek aku ada 487 tatoo... lu org apa apa ada hal!
nenek mymy bongok!

-Critiz

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni dia si jali-jali
lagunya enak lagunya enak merdu sekali
capek sedikit tidak perduli sayang
asalkan tuan asalkan tuan senang di hati
palinglah enak si mangga udang
hei sayang disayang pohonnya tinggi pohonnya tinggi buahnya jarang
palinglah enak si orang bujang sayang
kemana pergi kemana pergi tiada yang m’larang
disana gunung disini gunung
hei sayang disayang ditengah tengah ditengah tengah kembang melati
disana bingung disini bingung sayang
samalah sama samalah sama menaruh hati
jalilah jali dari cikini sayang
jali-jali dari cikini jalilah jali sampai disini




abg keje...shift malam…bongih dgn oprator vietnam

Anonymous said... Best Blogger Tips

kan..pada penggemar tatu tu silalah lihat nenek ni.. buruk sangat bila dah tua. nyesal tak guna.

Anonymous said... Best Blogger Tips

nenek kau takde tatoo pun ... tapi burok mcm mangki!
takde sapa tingin nak kawen nenek kau!

-abg jali

Anonymous said... Best Blogger Tips

KAKI PN PKAI CINCIN EMAS

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...