Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 28 December 2012

WTF : Gadis Tak Berpakaian Jalan Atas Tali Di Thailand (3 Gambar)

Gadis Tak Berpakaian Jalan Atas Tali Di Thailand.
Seorang gadis yang terkenal dengan aktiviti lasak, Hayley Ashburn telah berjalan di atas tali pada ketinggian 120 kaki tanpa menggunakan sebarang alat keselamatan. Dia melakukannya di Mai Leung Thailand. Tapi apa yang menjadi persoalan orang ramai adalah dia lakukan tanpa sebarang pakaian. Hayley cuma menjawab isu tersebut dengan :
“to feel free, for the thrill and the fun of being naked in the wilderness where nobody can see”.
Namun gambar di bawah ini diambil oleh rakannya. 


 

11 comments:

bukhairy said... Best Blogger Tips

telanjang?nmpk byg je sbb kat 2 air klu jtoh trus je mandi....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nik Aziz tottey pendek dan kecik.....kepala dia panjang sikit......kulup dia pulak agak kendur.........berbulu tapi tak lebat.....bulunya pula warna putih, dengan sedikit warna kuning dipercayai kesan air mani yg dah kering, tak dibasuh bertahun lamanya, sejak berjimak dengan isteri beliau di malam pertama.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

puki mak kau memang anak haroommm sungguh org atas aq ni...mak kau memang sial...giler sexxx..

Camer said... Best Blogger Tips

admin, baik ko delete post2 bangang mcm dua kt ats ni!!!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kenapa tak nampak takle nak fap fap fap... tapi masih xleh lawan sofea putih

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon admin delete komen2 bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Oi

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

hahaha! bogel la sangat.

LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
AMARAN:BERHATI-HATI KETIKA MENAIKI PENGANGKUTAN AWAM!
TERHANGAT:Full Video Youtube Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu 7!

dan said... Best Blogger Tips

macam monyet

Anonymous said... Best Blogger Tips

monyet terbaik

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biasalah lelaki. Takleh lawan @iamAJIK yg pura-pura suci tapi ambil dara ramai pompuan. Ish3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...