Kongsikan Entri Kami

Friday 6 July 2012

Serius : Lelaki Merangkak Sejauh 1 Km Untuk Meminta Maaf Kepada Isterinya (2 Gambar)


Disebabkan rasa bersalah kerana telah berbuat curang terhadap isterinya, seorang lelaki di China rela merangkak sejauh 1000 meter untuk meminta maaf.

Setiap beberapa langkah, lelaki ini bersujud di atas jalan raya kota Putian, Wilayah Fujian. Dahinya terlihat merah kerana berlumuran darah. Para pejalan kaki berhenti untuk melihat kejadian tersebut.

Beberapa orang awam cuba mendekati  dan menawarkan pertolongan, tetapi lelaki itu menolak sambil mengucapkan terima kasih. Dia menjelaskan bahawa dirinya sengaja melakukan hal tersebut kerana rasa bersalah terhadap isterinya.

Dia berniat merangkak seperti itu sehingga ke Zhengrong Times Square yang berjarak sekitar 1000 meter dari tempat permulaan dia merangkak. Namun baru satu perlima dari jarak yang seharusnya ditempuh, seorang wanita dilihat turun dari sebuah motorsikal, memanggil teksi dan membawa lelaki tersebut pergi dari situ.


p/s : Ish3.. 

Sumber : Here

4 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

my oh my..naseebbb....=,=

Anonymous said... Best Blogger Tips

pengorbanan seorang insan yg bernama lelaki ...

Ciklily said... Best Blogger Tips

orang lelaki ni, kalau baik.. memang baikkkkkk sgt! kalau yang xbrape baik tu... mak aiiiiii... =.="

Anonymous said... Best Blogger Tips

xkira llaki or ppuan maybe 1 dri 1000, P.Ramlee dah pesan dlm lagu dolu2 "kalu memilih suami/isteri biar betol-betol.... la la la lal lalala.... kisah rumah la tangga ada ada sajaa...."

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...