Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 7 July 2012

OMG : [Video] Apa Yang Terjadi Kepada Lelaki Ini? *Amaran Kepada Pesakit Jantung*


Sila tonton video kat bawah. Amaran kepada pesakit jantung, jangan sekali-kali play video kat bawah nih. Memang horror dan sangat bahaya!!! View at your own risk.

video

p/s : Sori beb.. aku pun terkejut gak.. terpaksa share.. hmm..

Sumber : Kawan aku kat facebook.



10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape yg jd?tkt nk tgk..huuhu

ben xii said... Best Blogger Tips

kihkih

Anonymous said... Best Blogger Tips

perghhh!haram jadah.nak terbalik kerusi aku tgk natang ni..haiz!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alohh takde ape pun.. cam biasa gimik bodoh je.. Tetiba muka lelaki tu tukar jadi zombie.. itu jew... bodoh lah..

Ps. Leh mintak facebook laki jambu ni tak? Nak hisap konek dia sikit.. muahah

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

anon 2038, meh sini kulum konek aku....aku dah lama x pancut ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pala butuh hang berpanau

Anonymous said... Best Blogger Tips

abang Aku_skandallxx nak kulup konek leh..adik dan gersang nie uhh..add adik punye skype ye remyloveboy

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku _ skandallxx ..... knp nk pncut ke meh lh sini untuk hilangkan rasa tu ...... klau nak jgn segan 2

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku _ skandallxx klau dh tk thn dtg lh sini ..... jgn segan 2 nnti abg aku _skandallxx blh anu adk pnye plk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...