Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 13 May 2012

Sadis : Ini Rupa Edward Martin Jesus (Syahir) Dan Atiqah (Ex-Kekasih) [2 Gambar]

Ini Rupa Edward Martin Jesus (Syahir) Dan Atiqah (Ex-Kekasih)
Ini adalah rupa Edward yang dikatakan bunuh diri..
Yang belum tahu cerita ini sila ke entri ini : PANAS







83 comments:

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Nie orgnye.? astagfirullahalazim..rupa ada tapi dalam kesasatan pulac..hope dye berubah..amin~

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

#kesesatan

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

puihk!!!!!!!aku puihk tepat2 kat teloq dia!!!!!puihk!!!!!

syaz sayang, knapa x ckap first????

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia2..

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

eeee..jgn ckt syg kat aq bapok..geli aq.., aq ingt aq second tdi..puihhh

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

1st..adim slow nakharoom..aku bukak fb dia trus dpt tau da..puihk

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

aku jer boleh cakap syg kat syaz..scandal ko pa de! puihk

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

hodohnya nuratiqah ni...muka macam lembu punya taik.....

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

puihk the hell!!!!! aku dah korek syaz ni berkali2 dah...minggu ni je dah 8 kali aku korek dia....ko lupakan ajela syaz ni...cari bapok lain.....

maria said... Best Blogger Tips

maria nak syg2 jugak..blehkan nyet? :P

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

hahaha bodo..pi mampos lah ko scandal..puihk

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

maria ni ciplak puihkk hahah..kalau nak penampar aku bagi..budu

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Astagfirullahalazim aku_skandal..aq jge yg jdi mangsa bahan fitnah korang..damn..you broke my heart dude..

maria said... Best Blogger Tips

lucah la korang ni!tak suke la mcmni!!

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

maria, jom main korek-korek...

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Hye maria cyg..haha

maria said... Best Blogger Tips

dosa la korek2..nak kawin la!!

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

skandal ko komen kat diri sendiri ke?

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

Syaz, abang tengah stim ni....

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

hoi syaz...kau cakap syg kat scandal tu..HAHAHAHHAHAH guling guling guling...kesian ko syaz lurus bebal

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

Maria, abang tengah stim ni....

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

scandal..ko pun bapuk & homo ek?

maria said... Best Blogger Tips

suke fitnah tau..maria mrajuk la mcmni!!

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

shit..aq ckp kat maria la Nyet..puihhh k0...

asrul rahman said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

maria...jom kite kawen nak x cyg.. i akan jaga u hingga akhir hayat i..trust me.. ^^

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

tak sangka ko ni bebal juga syaz...tak pe..ko buat hati ku luka..dasar bapuk keparat!

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

aku nak lari topik skit..si edward ni dah mampos ke blum?

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

dia dah lama mampos...

maria said... Best Blogger Tips

baik abg skandal pegi solat mintak doa banyak2..maria taknak laki yang mcm abam2 jdi suami maria nnti

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://syahir005.blogspot.com/

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

Muka macam apam balik tu pon smpai nak bunuh diri..bodoh...aku yg hensem menawan ni, dia taknak pulak.....

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

Maria, abang solat terawih hari2 tau....

asrul rahman said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

asrul..ko nak penampar? komen lah oi! ni dari tadi dok delet komen..ko der pakinson ker

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAKU:asrul rahman ayt trlbh lucah kowt~

Ellyza said... Best Blogger Tips

knape la ngan die nie... clash ngan gf die ambik jln mudah,bunuh diri..agama kau pon x terima kau arr klau kau bunuh diri... !!!!

myra said... Best Blogger Tips

tak paham aku ngan budak sekarang ni.

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Myra cyg.. ^^

myra said... Best Blogger Tips

hohoho

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

baby..keindahan wajahmu myra selalu bermain di fikiranku sayanggg.... u.u

myra said... Best Blogger Tips

woohooo,ayatttt dye kn perghh

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

myra x ske ea...hmmmm

myra said... Best Blogger Tips

tk laaa.kte suke sgt la syazzz

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Hehe..bby bby., u da mamam.? ^^

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

myra..jom becomolot..syaz byk kudis, gigi itam bau bangkai..jauh kan diri myra dari dia..<33

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

myra..abg tgh goyang2 ni..wawa uugughguh iiiiiaaaa uguguguggu..mantop tak myra?

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

jgn ko kcau sygku myra Nyet..shit.. =="

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

myra...terima kasih bj dan cd jb yg myra telah berikan...nanti abg nak lagi..luv ya

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

dan juga cd dp..amat menghargainya

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Nyet-nyet..mne pegi pasangan gay ko si Aku_skandal tu.?

myra said... Best Blogger Tips

sabar ye sayanggg :)

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Sedap ko promote aq kat blog faridah ea Nyet..ko sje je nak memalukan aq ye..ke ko yg nak usha dye..puihhhh ko...

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

uhuhu..oke bby Myra., I <3 u so much..muahhhhh...haha

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

abg akan bersabar myra..terima kasih skali lagi..syaz ko jgn perasan lah bapuk..kesian ko..kui kui kui

myra said... Best Blogger Tips

<3 you too syaz syg.hahaha.

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

jom tengok bola..last epl..opps..youll walk forever alone..kesian ko syaz..bye myra sayang..muah muah muah..

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Ehhhh., nie yg rase nak malu nie..myra, myra ckp kat cpe tdi.?

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

hehe..I <3 u more myra., hehe..oke la I nk tgok bola jge nie.. take care ye darling~ ^^,

myra said... Best Blogger Tips

dkt syaz.

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

myra..muah muah muah...luv you too syg..muah muah muah..syaz..myra hanya kesian kat ko..takut ko terjun stlh mengetahui myra adlh kekasih gelap ku..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ingt nsem la sngt!!aiyakkkk!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah mampus ke belum mamat laknat ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

keciwa giler dgn pengunjung2 n komen2 blog ni skrang. aku rase mcm dah silap blog. patutnye blog obe yg slalu mcm ni, takde pn kt blog serius sblm ni.

ohh aku lupe obe dah takde anon, patutla dah ramai pndah sini.

aiiii. sedey sedey

Anonymous said... Best Blogger Tips

huh! memalukan jer la dorg bedua ni.

Fareez Mansur said... Best Blogger Tips

Dah mati belum cilake ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak kote syahir ni bole??sure sedap..aku telan mani dia...

MsXyda TuLyza れおたいが said... Best Blogger Tips

da meninggal belum?? Elok dia ni da murtad pastu bunuh diri.. X payah kita susah2 nk hukum bunuh kat dia..

CIKbaby said... Best Blogger Tips

dgr info , dia kat hospital . sbelum nak bunuh diri nasib baik keluarga dia cepat sampai .

Anonymous said... Best Blogger Tips

LORRR... X MATI LG MAMAT NIE.. DA LA MURTAD..... TAUBAT LA TGH ADE NYAWE LG NIE... INGAT KE ALLAH... PK LPAS MATI KITA KAT MANE... ADOIII.... PASAL PEMPOAN JE PON...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kill..kill..kill..die..die..die!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

x nya braniiiiiiii.....bulak jak ya

Anonymous said... Best Blogger Tips

sila mati cpt sikit!hilang sorg bodoh didunia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

nama jer ko org atas ni umat islam... tp korang kutuk sesama sendiri..jgn kata org lain murtad... ni adalah fitnah semata2 didalam internet.. ko org semua ni akan terima balasan atas kutukan sesama sendiri..... :( admin ni tak patut tau buat org lain mcm ni....sakit ati ni tgok...

Anonymous said... Best Blogger Tips

MAMAT TU HENSEMM GILER>> MINAH TU MUKA SANGAT KAMPONG!! BODOHLAH MEMPERHAMBAKAN DIRI DKT MINAH HODOHHHHH

BAGUS JADI GAY.. SBB RAMAI GAY YANG HENSEM GILERRR

Anonymous said... Best Blogger Tips

ader hikmahnya.. sekurang2nya dia x berjaya memurtadkan kekasihnya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sungguh tak beruntung mak dia, kesian. Dah lah muktad, lepas tu nak bunuh diri pulak ... tapi kalau aku, aku kata teruskanlah niat tu sebab bila dah memuktadkan diri apa lagi yang ada selain api neraka, sesungguhnya tuhan tak terima orang yang muktad, apatah lagi bunuh diri. Rasanya bila dia dah bunuh diri apa kita nak buat dengan mayatnya? jawapannya senang aje, jangan tanam ditanah perkuburan, elok aje dibiarkan gitu aje dimakan oleh anjing lagi bagus. Kerana inilah pengajaran untuk orang yang kufur kepada ALLAH dan IBUBAPA. Mintak2 kita dijauhkan dari semua ini. Amin.

Anonymous said... Best Blogger Tips

amenda la metal..market tol muke ko yek...

Huda Diaz said... Best Blogger Tips

komen atas ni semua juga memalukan T_T

Anonymous said... Best Blogger Tips

nohorommm
hummmm
bljaq tgi2..
tp ummmm
next page

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia zmn skg agama n iman di second n third kan tp nafsu n perasaan di first kan akibatnya merana bdn n ssl xsudah...think about it.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm muke ex bf aku laarr..huhu

azlinamk said... Best Blogger Tips

ala mamat ni suke wat drama....puihh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...