Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 17 May 2012

Artis : Gambar Honeymoon Awal & Scha Di New York (5 Gambar)


Bukan main lagi diorang ni.. Honeymoon dekat New York.. dah nama artis, mesti la banayk duit. Jom tengok gambar-gambar terawal ketika diorang honeymoon kat sana. Gambar-gambar lain blom ada. Ni je yang dah tersebar dkt blog2.. Layan je la..





p/s : semoga berbahagia dunia akhirat..

Sumber : Here


19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaaa.... berok2 lambat.... huhuuu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

berok borneo looser....!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

lawa dress up scha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan org kenal ko pon..hehe
@amilism.blogspot.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

@:berok malaya sengal..

LiNda said... Best Blogger Tips

cantiknye scha..nampak berseri je...:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada aku kesah korang nk p mane pun

ikan bilis said... Best Blogger Tips

untung ah artis g mane2 ade je wartawan tonjol bontot.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@amilism

jubo ah ko x kenal dorang! dorg kan femes dgn adegan pramugara terlampau

Anonymous said... Best Blogger Tips

bajet cute ah. pui

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana pegi beruk gile ni...?

Anonymous said... Best Blogger Tips

beruk2 tu g cuti kat NY la tu haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga diberi hidayah utk meghadapi hidup suami isteri yg lebih pancaroba akan datang

faiz fakhirin said... Best Blogger Tips

Aku suka tgk scha...comel..

Peperangan Bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg gambar terakhir tu cantik,macam gambar kenangan lama......apa best nyer pegi new york .kalau aku pergi belanda
....mungkin satu hari

-billy fecren

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nk komen pasal yg first dan 2nd tu, dia dua orang ni memang babi sial anjing pikimak dia haramjadah bangsat yahudi barua puki babi kau nk komen, komen je la, jgn nk sebut beruk2 pulak,,sah la kau berdua ni babi sial anjing anakharamjadah........amik kau!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

jangan mengutuk orang..cermin diri tu dulu..kite semua sama..hamba Allah..cuma amalan je berbeza.ok??!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga berbahagia di dunia dan di akhirat haktuihh!!
klau psl artis ta pyh la na wish cm ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

scha 6 kali sari r kene baluun dek awal

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...