Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 12 March 2014

Serius : Arlindo de Souza, 'Popeye Dunia Nyata' Dengan Bisep Sebesar 29 Inci (7 Gambar)

Arlindo de Souza, 'Popeye Dunia Nyata' Dengan Bisep Sebesar 29 Inci.
Arlindo de Souza dari Brazil ini telah menyuntik satu bahan kimia campuran minyak dan alkohol ke dalam tangannya. Walaupun dia tahu yang ini mungkin memberi penyakit yang pelbagai atau maut tetapi dia masih ingin kelihatan sebegini. 

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

alamak!! apa lagi yg besar??

ah chai said... Best Blogger Tips

1st lagi...bawah semua anak ikan rosmah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

@ah chai

1st ape nyee

Anonymous said... Best Blogger Tips

ATAS DAYAK BODOH!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu ketumbuhan la bangang!
bisep abah kau!

-Dayak Intelek

Anonymous said... Best Blogger Tips

[panas] gambar Rozita Che Wan berpakaian seksi ditepi pantai semasa berbulan madu! http://bit.ly/NcR8ob

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cinta 20sen [2013] - Siapakah Razali & Izyan? http://bit.ly/NdPNgK

Anonymous said... Best Blogger Tips

raZALI tu abah kau
izyan tu nenek kau


-Critiz

Anonymous said... Best Blogger Tips

video raja bomoh malukan islam ⇨ http://bit.ly/1iqQdfR

Anonymous said... Best Blogger Tips

inject steroid... bodoh giler... aku pun xpaham.. diaorg igt cantik kot... nampak cact ada la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau jeles sbb muscle kau mcm pundex tak mcm mamat tu kan?

-Critiz

Anonymous said... Best Blogger Tips

video popeye sbenar ⇨⇨ http://bit.ly/1iUaq0g

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala mangkuknya.. buat apa tangan besar... buat la adik kecik kat bawah tu besar.. barula pompuan nak!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...