Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 7 August 2013

Kesian : Terpaksa Bernafas Dengan Pam Tangan Kerana Terlalu Miskin (3 Gambar)


Lelaki malang bernama Fu Xuepeng ini harus hidup dengan bantuan pam tangan untuk bernafas setelah lumpuh akibat kecederaan dari kemalangan jalan raya.

Atas faktor kemiskinan, keluarganya tidak mampu untuk membawanya mendapat rawatan di hospital. Oleh kerana itu, kedua orang tuanya terpaksa berganti-ganti pada setiap malam untuk membantunya bernafas.

Mereka juga pernah meminta bantuan untuk mendapatkan alat bantuan pernafasan (ventilator) dari ahli keluarga yang lain, namun ternyata ia memerlukan pembiayaan yang terlalu tinggi.


Sumber: Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku first lagi ...korang kat bawah semua siallllll....selamat hari raya

Mr. said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah,bersyukurnya kita masih hidup dalam keadaan yang selesa..untuk diri saya sendiri..beringatlah,ada yang lebih parah hidupnya dari kita..bersyukurlah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa ko nie!
Ckp laa elok2...
Ucap selamat hari raya tu dh ok!
Tp kenapa nak sial kan org pulak!
Jgn begitu!
Kita kan melayu Islam,punya budi bahasa..
Renung2kan..
Sekian.

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam sial 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ak tengok komen kt blog aku stress giler ni majoriti yg bg komen mst ade selit ayt2 kasar.. nmpk sgt org skrg ni xde budi bhase.. nk ekot budaya barat.. n nmpk sgt ketidakmatangan.. ape sudah jddd..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org yg ckap bnda2 kesat ialh org yg solat x ckup 5 waktu.

jack ham said... Best Blogger Tips

kesian..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kasih sayang ibubapa...mmg patut la kita kena hormati ibubapa kita...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas Dubor Nabi?
Sudahkah anda berselawat ke atas Dubor Nabi?
Sudahkah anda berselawat ke atas Dubor Nabi?
Sudahkah anda berselawat ke atas Dubor Nabi?
Sudahkah anda berselawat ke atas Dubor Nabi?
Sudahkah anda berselawat ke atas Dubor Nabi?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...