Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 22 May 2012

Cool : Taman Permainan Yang Sangat Unik & Cool (13 Gambar)


Padang permainan adalah tempat yang sihat dan seronok bagi kanak-kanak. Banyak aktiviti yang menarik dan menyeronokkan dapat dibuat di padang permainan. Kebiasaannya hanya ada buai, gelongsor dan jongkang-jongket di taman permainan biasa tapi kali ini kami nak kongsikan koleksi padang yang luar biasa sedikit. Koleksi ini direka oleh Monstrum, sebuah firma milik Ole B. Nielsen dan Christian Jensen di Eropah.













Sumber : Here



19 comments:

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

1st.. :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st... korok mu smua

Anonymous said... Best Blogger Tips

syaz gay. bru lpas bersenggama ngan hell la tu

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Cisss..kata-katamu anon amat menyakitkan hatiku yg sedang terluka ini.. :(

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

shit! 1st

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

anon bodo! bersengama pun salah eja..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade aku kesah. gi la ngadu kat abg hell syg kau tu. bleh seround lg. menutoh n ditutoh. mmg dasar butoh. gay

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Aq bukan gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cehhhhhhhhh. syaz hell bergabung bersatu meletop. ni baru dikatakn couple sehati sejiwa. buat ape nak sorok hubungan terlarang korg ni. warwar kan je pada dunia

amilism blog said... Best Blogger Tips

apesal gaduh2 ni..?

monkey king said... Best Blogger Tips

hahahahahhah... biar kan jer kuturunan gay tu....
dh sama suka nak bt mcm mana kan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana si bapok skandal ni???

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha doa kan je kebahagiaan dieorg... tp sejenis tu camne cite ni????????????

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga kekal bahagia hingga ke anak cucu..hehehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

x baik la ckp org cenggitu beb... rileks la..

Adawiyah Hamdan said... Best Blogger Tips

waktu aku kecik tade bende ni sume~

Anonymous said... Best Blogger Tips

ah ah ah ah ah ah ah ah ah.... f u c k me... ah ah ah ah ah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

terbaik bha....~~ daiya moshi~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau kat malaysia, tak sampai sehari dah kopak.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...