Kongsikan Entri Kami

Tuesday 11 September 2012

Panas : ”Saya Hanya Buat Persembahan, Tak Terlibat Promosi Jenama Arak” (Gambar)


KUALA LUMPUR – Mengakui mengetahui persembahan yang bakal dijayakan mendapat penajaan dari syarikat minum keras, penyanyi Mizz Nina memberitahu dia berasa pelik mengapa baru sekarang isu seperti ini dibangkitkan oleh segelintir pihak sekarang.

“Persembahan yang akan berlangsung pada 28 September itu hanyalah pra persembahan saja. Ini adalah tahun ketiga saya terlibat dengan persembahan ini.

“Untuk majlis itu, saya hanya dijemput untuk mengadakan persembahan saja. Tidak lebih dari itu. Pada persembahan sebelum ini, saya pernah meminta kepada pihak penganjur supaya tidak menghidangkan arak dalam persembahan saya.

“Apa yang saya boleh katakan, saya hanya pergi untuk buat persembahan dan tidak pernah melibatkan diri dengan sebarang promosi yang berkaitan dengan jenama arak itu,” katanya ketika dihubungi murai.com.my.

Dalam pada itu, Mizz Nina beranggapan berkemungkinan isu ini bangkit selepas dia kini sah bergelar isteri kepada Noh Hujan.

“Saya memang tahu gambar saya ada digunakan dalam poster itu. Tapi, kenapa baru tahun ini isu ini dipersoalkan. Kalau boleh saya tidak mahu membesarkan hal ini. Mungkin isu ini dibangkitkan segelintir peminat disebabkan saya sudah berkahwin. Sejujurnya, saya sudah melibatkan diri sebagai artis undangan dari tahun 2010 dan 2011 lagi.

“Sekali lagi saya tegaskan, saya hanya datang untuk buat persembahan saja. Lagipun, keluarga saya mengetahui dan bersetuju dengan penglibatan saya,” jelasnya.

p/s : alahai... tak tau nak cakap ape dah... aku ckp bangang kan marah pulak..

Sumber : Here

22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

First! ha ha ha

ben xii said... Best Blogger Tips

booo

Anonymous said... Best Blogger Tips

mungkin dia tak tau,so sesape yg tau kena la btau dier hal2 yg berkaitan ngan arak ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Firman Allah Subhanahu Wa Ta'ala, maksudnya:
"Wahai orang-orang yang beriman! Bahawa sesungguhnya arak, dan judi, dan pemujaan berhala, dan mengundi nasib dengan batang-batang anak panah, adalah (semuanya) kotor (keji) dari perbuatan Syaitan. Oleh itu hendaklah kamu menjauhinya supaya kamu berjaya".
[Surah al-Maedah 5: 90]

Anonymous said... Best Blogger Tips

keluarga atau Allah S.W.T.... mna lg bsar...igtlah siapa penciptamu, apa amalan yang kamu bawa di hari mati kelak, sesungguhnya syurga adalah sebaik-baik tempat kita kembali. Semoga Allah memberi hidayah kepada kamu. Insyaallah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Itu semua cover line..budak yg baca boleh la ko gula2 kan....hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

best apa arak..try skali rasa nak lagi..haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

BA to the NGANG!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sama ngan main atau fap.best apa.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni lah jadinya kalau menantang babi bodoh bcakap..jahil agama betullah...dah kalau melibatkan arak semuanya haramlah bangang..artis malaysia semuanya bodoh setan

Anonymous said... Best Blogger Tips

esok mati.. mandi sendiri, kapan sendiri, tergolek masuk kubo sendiri.... kau mampu

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedih aku bila mendengar jawapan yg keluar drpd mulut seorang yg mengaku dirinya muslim dan beragama islam tetapi memberikan jawapan yg terang2 menunjukkan kejahilan...sian suaminya...someone please tolong guide mereka2 ini agar tidak terus hanyut dalam kejahilan...kesihanilah mereka...

Stuggahn said... Best Blogger Tips

Mcm tu aku nk keje pakgat kt kilang carlsbeerg shah alam la... x haram kn kalo x minum? puuuuuiiiii...

x kire la ko bwat kje ap pn tp berkaitan ngan arak, kire HARAM gak!
ko bwat performance, diorg tokey arak byar ko, mati2 ko dpt dwet HARAM!

bodo jahil punye org!

Mama HannahHakimHayfa said... Best Blogger Tips

budak sekolah rendah pun dah tau, kalo bekerja dgn benda2 yg berkaitan dgn arak ni hukumnya HARAM!.. lagi ayat manis nak tutup kejahilan awak tu. Saya bukanlah ustazah, tapi benda2 asas macam ni patut kena tahu, kalo tak tahu...suruh suami awak tu ajar agama. Itu tanggungjawab suami. Malu gila la Noh Hujan dpt bini jahil mcm ni. Aku sbg pempuan Islam pun malu dgn statement dia nih...PLEASEEEELAHHHH....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ALLAH nak dia selamatkan diri dia la tu..tu yang dijodohkan (jadi isteri. Noh tolong bertindak kalo anda tidak dayus..peranan suami sangat berat...

Unknown said... Best Blogger Tips

nea la setakat islam atas kad pengenalan...bkn atas diri sendiri...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anonymouse 8:42 - itu baru cara nk tegur sesama islam..bukan dengan memaki...tegur secara lembut...kalau maki memaki kamu dgn mereka tiada bezanya...semoga kita semua diberkati Allah s.a.w amin....

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
xperlu nk mmpersendakn ok! xklakar pn.bkn sume isu leh wt men

Anonymous said... Best Blogger Tips

Astaghfirullahalazim . .
Dia taktahu ke makna syubhah ??
Memang laa dia tak minum , tapi kalau dah keje tempat yang ada kena mengena ngan benda haram , haram jugak laa jadinya . Rzeki yang dia dapat tak halal . Tak berkat . Even niat dia baik macam mana sekalipun , tetap salah . Niat tak menghalalkan cara .

Anonymous said... Best Blogger Tips

la..org islam rupanya minah ni...dafak!

Anonymous said... Best Blogger Tips

10 golongan yang berkaitan dengan Arak dilaknat Allah S.W.T. Segala ibadat tidak diterima Allah jika sesiapa yang bersubahat dan terlibat dengan Arak dan zina.
Pada keluarga Nina mintalah nasihat dan ajaran dari orang yang bijak Ilmu Agama. Jangan buat taksiran sendiri.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mustahil x thu even apa dia hadir...xkan artis pun bodoh mcm menteri kot

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...