Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 14 May 2012

Cool : Hotel Bawah Laut Yang Futuristik Di Dubai (5 Gambar)


Gambar-gambar berikut merupakan konser hotel terapung dan bawah laut yang akan dibina di Dubai pada tahun hadapan. Ia dijangka mempunyai bilik bawah tanah sebanyak 21 buah dan rekabentuknya diambil dari bentuk piring terbang @ UFO. Jom layan..





p/s : Agak-agak berapa harga tdo semalaman kat sini yer..

Sumber : Here

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler kentang...aku yg x kejar 1st hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

MU kalah.. booooooo... ptuihhh!! bodo MU!

Anonymous said... Best Blogger Tips

CANTIK NYE... X PG SANE PON XPE LA... JANJI DAPAT PG SYURGA ALLAH...

SITOT said... Best Blogger Tips

wahhh nak try ah semalaaman..hewhew

amilism said... Best Blogger Tips

TAHNIAH MC..HEHE

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

Nanti aku dah kawen, aku nak bawak bini aku ke sini....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sesiapa yg nak g 2 bwk la aku skali.....

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

shit..ahmad., insafla la oke..

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

anon 1618 komen poyo je....syaz, ko ckap ngan sapa? nama aku ahmad jgak....amilism,tahniah ye....anon 1610 booo.....

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

untuk bini, aku sanggup lakukan apa saja....x lupa family, nak ajak dorang jugak ke sini....

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

subhanallah...cantik gile tempat ni....agaknya syurga yg sejuta kali lebih cantik tu, macamana la agak nya kecantikanya?

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

ALLAH MAHA KUASA MENCIPTA SEGALANYA...

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

Anon 1618, konfom awak masok syurga??

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

allahuakbar..!!

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

Rasulullah shalallahu 'alaihi wa sallam bersabda "Maukah aku kabarkan kepada kalian tentang perkara yang lebih aku takutkan menimpa kalian daripada Dajjal?", kami (para sahabat) berkata, "Tentu wahai Rasulullah", beliau berkata, "Syirik yang samar, yaitu seseorang berdiri melakukan sholat lalu ia perindah sholatnya karena dia tahu ada orang lain yang sedang melihatnya sholat" (HR Ahmad 3/30 no 11270 dan Ibnu Majah no 4204 dan dihasankan oleh Syaikh Albani)

Barangsiapa melakukan suatu ibadah tetapi ia melakukannya karena mengharap pujian manusia di samping ridha Allah, maka amalannya menjadi sia-sia belaka. Seperti disebutkan dalam hadits qudsi,
"Aku adalah Dzat yang paling tidak membutuhkan sekutu. Barangsiapa melakukan
suatu amal dengan dicampuri perbuatan syirik kepadaku, niscaya Aku tinggalkan dia dan (tidak Aku terima) amal syiriknya."( Hadits riwayat Muslim, hadits no. 2985.)

Rose said... Best Blogger Tips

confirm x lena tdo.. takot cermin pecah +takot ikan jaws... hihi

Yuri said... Best Blogger Tips

c buk je c skandalxxx nie..xde sape nk layan ko kesian ...meh aku layan ko, kite p sane ye same2...buwekkkk

Anonymous said... Best Blogger Tips

nohorommm
ikan ja ngendap..
confom sjuk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...