Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 10 January 2012

Cool : Messi Dinobat Permain Terbaik Dunia Kali Ke-3 Berturut-Turut (3 Gambar)


ZURICH – Lionel Messi memenangi anugerah berprestij, FIFA Ballon d’Or 2011 pada majlis yang berlangsung di Zurich semalam, menjadikan anugerah itu yang ketiga berturut-turut bagi pemain bola sepak terbaik dunia itu.

Pemain kelab Barcelona berusia 24 tahun itu beraksi cemerlang dengan meninggalkan bintang Real Madrid, Cristiano Ronaldo dan rakan sepasukan, Xavi untuk memenangi anugerah itu.


“Ia adalah anugerah terbesar bagi saya,” kata Messi.

“Ini kali ketiga saya memenangi. Anugerah ini adalah satu penghormatan yang menakjubkan. Saya ingin berterima kasih kepada semua pihak yang terbabit dalam memajukan karier saya iaitu rakan sepasukan, jurulatih terutamanya Pep Guardiola dan semua di Barcelona.

“Tidak ketinggalan, saya juga ingin berterima kasih kepada pasukan kebangsaan saya iaitu Argentina,” kata Messi yang menjadi pemain berturut-turut memenangi anugerah berkenaan selepas Michel Platini.

Sumber : Here



8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first lg2
mr k

Anonymous said... Best Blogger Tips

tpi yg tak bestnye rooney boleh plak dpt nombor 5 tu..fifpro pon die trmasok skali..hbis villa pedro benzema sume nak letak mne...adeke ptot rooney si bongok kpale donga tu yg msok snarai plyer trbaek...msti englnd da bayar fifa ni...englnd mmg terer bab2 rasuah ni...lgi2 manu

Anonymous said... Best Blogger Tips

setuju ngn anon 1500

Anonymous said... Best Blogger Tips

pa yg best sgt jadi first...adoi ada gak org mcm ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

dh rooney mmg tbaik.. cuba ko lawan rooney kalau dapat? mnyalak macam anjing kat sini takde guna.. bodo ppunya org..

Anonymous said... Best Blogger Tips

korg bising2 pon bkn nyer diorh=g knal korg..

Anonymous said... Best Blogger Tips

*diorg

Anonymous said... Best Blogger Tips

hensem nyer messi rambut cmtu... mase fifa dulu cm serabai jer.. (komen sorang wanita yg hanya tengok bola bila tibe waktu fifa.. haha)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...