Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 2 July 2011

OMG : Festival Makanan menghidangkan masakan 15,000 ekor DAGING ANJING (3 Photos)


Menu yang disediakan pada festival ini mungkin tidak menjadi minat orang ramai tetapi sambutannya adalah sangat meriah di Yulin selatan China. Yulin adalah sangat terkenal dengan masakan daging ANJING yang sangat enak. Sebanyak 15,000 ekor anjing dibunuh untuk festival selama 1 minggu. Korang nak makan ke??? Banyak lagi tu..15,000 ekor tuuu bukan sikit..

 sumber : link

11 comments:

BalqisHusna ♥ said... Best Blogger Tips

kejamm siot ;( dah laa euww...

Anonymous said... Best Blogger Tips

eee...yark...geli aku

Asyikin said... Best Blogger Tips

erk!! babi x ckup ker..nak anjing jgk

Anonymous said... Best Blogger Tips

cian anjing tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

hisshh,kejam giler ..

mimiey said... Best Blogger Tips

kesiannya tgk dorang kena kurung tuh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Eeee..kurang ajar pnya mnusia..SIAL..x ptt mrka 2 lahir d dunia!!!puk*** juak..anjing ya d kurung cm ya..padat mcm sardin jak..KIMAK tak owg..smoga cpt mampus!!!aku plg2 pntg tgok anjng mati tgah jln skurg2 nya dpt trma hkikt klau dh accdnt..ni bkn accdnt gik tp mmg dah mrncng..x hbis2 china tok baby mok d plh sup,serangga pun d goreng,ajing pun mok lahap kah???2 lah jgn wat seks ja bnyak ank bnyak sussh bg mkn ylah keja..mkn ja smua yg bnafas dlm dunia ni..ntah2 1 hr nanti dunia ni blik p zaman batu..org mkn org..sedar lah km org cina smua bnda dlm dunia ni pun mok hidup..apa km org pikir km org ja mau hidup!!!kalau mcm 2 wat palah Tuhan cipta haiwan pake kt org lahap masok perut jd taik juak!!PAKAI OTAK LAH BANGGANG..nang BANGGANG TAHAP DEWA!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sume bende nak makan cina bodoh ni..asal xmkn je meja kerusi makan tingkap rumah..bangang, segala bende nak bedal! apadaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya ALLAH..ape nk jd la ngn ngra cina ney..semua bnda bedal..moga2 dpt blsan dari maha ESA :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

cilanat

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang kat China nie memang,makan binatang.Mcm2 benda diorang makan,makan serangga pun ada laa.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...