Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 3 September 2012

WTF : Pramugari China Dipukul Ahli Politik Dan Ketua Tentera (3 Gambar)

Pramugari China Dipukul Ahli Politik Dan Ketua Tentera.
Insiden ini berlaku di dalam Southern China flight CZ3874. Seorang pramugari telah diserang oleh seorang ahli politik dan juga ketua tentera iaitu Fang Daguo.
Insiden ini bermula apabila dua orang penumpang menyuruh pramugari ini untuk tolong masukkan beg ke dalam ruangan di atas. Tetapi disebabkan ramai lagi penumpang belum lagi duduk, pramugari ini pun menyuruh penumpang ini untuk tunggu sebentar sehingga semua yang lain duduk baru dia masukkan beg mereka. Jadi, pramugari ini menyuruh agar mereka berdua mengangkat beg mereka untuk sementera waktu. Tetapi dua penumpang tersebut begitu kecewa dengan tindakan pramugari ini dan terus memukulnya dengan beg mereka. Kemudian mereka menyuruh dia untuk menanggalkan sistem tayangan video di atas agar mereka boleh meletakkan beg di situ. Pramugari berulang kali memberitahu yang sistem tersebut tak mungkin ditanggalkan, tetapi mereka tak percaya dan terus memukul pramugari itu sekali lagi. Pramugari kemudian yang begitu takut dengan keselamatannya, terus mengambil gambar sistem tayangan video itu dan juga tangannya yang lebam untuk membuat laporan polis. Penumpang tersebut juga mengugutnya dan memberitahu yang dia kenal siapa bos syarikat kapal terbang tersebut.





11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap fap fap..jilat pungkok -dsai-

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak seksi...next..

monkey king said... Best Blogger Tips

celaka punya china.. perempuan nak pukul... dasar binatang, tak ada perikemanusiaan betul.... bodoh mcm lembu.... fuck china...

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous mangkuk dan bingai mamat ni

Aziz Yusof said... Best Blogger Tips

Sila layari blog saya. blog tentang kesihatan seperti tips kesihatan dan pengurusan berat badan. :)
http://malaysiaherbalife4u.blogspot.com/

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasa ler cina ati busuk dn kotor..pungkok pon x basuh makan lak mende2 haram x heran sume ni terjadi pon..ala lantak lah org cina peduli per aku..

Anonymous said... Best Blogger Tips

laki cam korang smuanya babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Herbalife tu cuba2 la faham ape ko jual tu..nak tahu bukak la web aididmuaddib.blogspot.com..surf tentang herbalife in..kat overseas dah diharamkan benda ni..kat Malaysia je org dungu piang yang tak tahu lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

pesal pukol baik romen...lg best

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu romen nti sume nk join...lunyai la pompuan tu nanti....hahaha

Kanya Kulap said... Best Blogger Tips

[-] Cerita Sex Dewasa - Malam Ultahnya Dewi
[-] Cerita Sex Dewasa - Sempitnya Memek ABG SMP
[-] Cerita Sex Dewasa - Adik Qu Merenggut Perawan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Anak Pembantu Qu Yang Memuaskan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Gara Gara Hujan Mendadak
[-] Cerita Sex Dewasa - Gadis SMA Berjilbab Dengan Pembantunya
[-] Cerita Sex Dewasa - Akibat Obat Perangsang
[-] Cerita Sex Dewasa - Nikmatnya Teman Catting_Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Tante IVONE Yang Janda
[-] kata kata
[-] Cerita Sex Dewasa Gadis SMA Berjilbab
[-] Cerita Sex Dewasa - Bidan Muda Yang Cantik
[-] Cerita Sex Dewasa - Tubuh Tante_Qu Memang Nikmat
[-] Foto Bugil - Gadis Bule Mandi Telanjang
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Berjilbab
[-] Foto Bugil - Belahan Dada Tante Nissa Hot
[-] Foto Bugil - ABG Cantik Di Kolam Berenang
[-] Foto Bugil - Memek Anak SMP Belum Berbulu
[-] Foto Bugil - Tante Silvia Di Grepe Memeknya Sebelum ML
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Lagi Pamer Memek
[-] Foto Bugil - Tante Sexy DI Kamar Mandi
[-] Foto Bugil - HOT dan Terpanas
[-] Foto Bugil - Pantat Montok
[-] Foto Bugil - Anak SMP Dengan OM om

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...